• Thatar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09-2025
Hallo allemaal,

ik heb zojuist een mooi aanbod gevonden op de pricewatch, alleen de aanbieder is nieuw op Tweakers (geen posts, eerdere handel etc) dus is het dan slim om met hem te handelen? Hij biedt namelijk een laptop van €500 voor €400 aan. :/ V&A aangeboden: Witte 15" Easynote laptop Z.G.A.N.

Mvg, Herman

[ Voor 23% gewijzigd door Thatar op 21-03-2010 10:13 ]

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik denk niet dat dit zeer verdacht is, als je het echt niet vertrouwd kan je het apparaat natuurlijk ook zelf gaan ophalen.

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
En als t toch onverhoopt misgaat zijn er toch nog altijd Tweakers voorwaarden enzo? Ook als de ad vervallen is, blijft hij op de tweakers servers staan, zodat mocht er niet aan de afspraak worden voldaan, dan dan de Crew het altijd achterhalen

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

lolcode schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:15:
En als t toch onverhoopt misgaat zijn er toch nog altijd Tweakers voorwaarden enzo? Ook als de ad vervallen is, blijft hij op de tweakers servers staan, zodat mocht er niet aan de afspraak worden voldaan, dan dan de Crew het altijd achterhalen
wat kan de crew achterhalen ?
Het eenmalig gmail accountje waarmee het account aangemaakt is ? en dan ?

Daarnaast :
Tweakers.net B.V. biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers.net B.V. is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers.net B.V. kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen.

[ Voor 41% gewijzigd door heuveltje op 21-03-2010 10:19 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
lolcode, ik geloof dat tweakers zich niet (teveel) met de V&A bezig houdt. Ze zullen zich ook niet in een geschil mengen, correct me if im wrong

Do what you love, do it often

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:46
Niet dat de crew dat doet, want zij mogen geen persoonlijke informatie van leden geven. Alleen met een gerechtelijk bevel in je hand krijg je dat.
Gewoon ophalen dus.

• Thatar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09-2025
Bedankt voor jullie snelle reacties! Fijn zo'n actief forum :)
Het slimste lijkt me inderdaad dan maar om hem op te halen.

Verwijderd

Ik denk dat de koper er gewoon snel vanaf wil en daarom 100 euro verlies wil maken. Je kunt (als je het niet vertrouwt) altijd vragen of hij de bon kan inscannen en aan je verzenden al zou ik als verkoper dan ook wel het gevoel hebben dat ik niet vertrouwd wordt, maar goed dat is niet jouw probleem.

Aan de andere kant; als je enigszins achterdochtig bent kun je beter 100 euro meer betalen voor de nieuwe versie van deze laptop dan zit je altijd goed?

Verwijderd

Da's niet helemaal juist; wij bieden enkel een platform om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Verder niets. Als er iets misgaat nemen wij natuurlijk altijd de verantwoordelijkheid om te onderzoeken of er meer aan de hand is (clones, eerdere conflicten), maar wij kunnen en mogen geen persoonsgegevens verstrekken. Ook bemiddeling door ons is niet mogelijk - we zijn geen partij in de overeenkomst omdat wij niet deelnemen aan de overeenkomst en handelen ook niet de zending of betaling af.

Dat klinkt misschien wat flauw, maar het gaat er om dat mensen zich bewust moeten zijn dat ze zelf een keuze moeten maken voor bescherming door dat te regelen in de overeenkomst. Het is onredelijk bezwarend om te stellen dat wij zowel in staat zijn danwel gemachtigd te zijn een onderzoek te doen naar aangeleverde bewijzen en weerleggingen om daar vervolgens een uitspraak over te doen. (We zijn geen rechter, garantiefonds of geschillencommissie.)

In dit geval is de mogelijkheid er tot ophalen: altijd de veiligste optie. Zorg wel dat je het product zorgvuldig onderzoekt op gebreken en aanwezige garantie en compleetheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 10:29 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Thatar schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:12:
Hallo allemaal,

ik heb zojuist een mooi aanbod gevonden op de pricewatch, alleen de aanbieder is nieuw op Tweakers
Andersom geredeneerd, jij bent ook nog maar heel recent geregistreerd. De andere partij kan zich ook afvragen in hoeverre jij wel te vertrouwen bent ;)

Kortom, niet afspreken ergens op een parkeerplaats maar het ding gewoon gaan halen en daar bekijken.
Pagina: 1