Ik heb laatst Mcafee (versie 9) van m'n pc (met Windows XP, Service Pack 3) afgegooid omdat 2010 (versie 10.0) beschikbaar was. Ik heb dat gedownload (via hun site waar voor betaald is, dus geen illegale versie) en proberen te installeren. Eerst kreeg ik een melding dat Webroot Spysweeper nog geinstalleerd was (met een uninstall tool kunnen wegkrijgen). Daarna kon Mcafee geinstalleerd worden, maar halverwege de installatie kreeg ik opeens een BSOD en ik bleef dat constant hebben bij het opnieuw opstarten van m'n pc. Daar stond iets in van BAD_POOL_HEADER en de foutcode 0x00000019. Via veilige modus en systeemherstel is het me wel weer gelukt in Windows te komen.
Nu heb ik een uninstall/cleanup tool van Mcafee geprobeerd,
alles van Mcafee verder proberen te verwijderen in:
C:\Program Files,
C:\Program Files\Common Files,
C:\Documents and Settings\All users\Application Data
C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data
C:\Documents and Settings\Mijnnaam\Application Data
In het register bij HKEY_LOCAL_MACHINE > Software
en bij HKEY_CURRENT_USER > Software, Mcafee verwijderd.
Bij uitvoeren regsvr32 jscript.dll en regsvr32 vbscript.dll geprobeerd.
Ccleaner ook nog een heel aantal keer gebruikt.
Mcafee Virtual Technican geinstalleerd, maar die geeft aan dat er
geen Mcafee producten meer geinstalleerd zijn.
En nu krijg ik de hele tijd bij het begin van de installatie van Total Protection 2010: Installatie is niet voltooid. Ik heb nog geprobeerd alleen de virusscan te installeren, maar dat hielp ook niet. Vervolgens alleen de firewall geprobeerd, zelfde probleem. Ook nog iets van een Mcafee Pre Install tool geprobeerd. En ontzetten vaak m'n pc herstart.
Ik zal ook nog proberen te mailen naar de klantenservice ofzo, maar als hier iemand weet wat je hier aan kan doen, zou dat heel mooi zijn!
Nu heb ik een uninstall/cleanup tool van Mcafee geprobeerd,
alles van Mcafee verder proberen te verwijderen in:
C:\Program Files,
C:\Program Files\Common Files,
C:\Documents and Settings\All users\Application Data
C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data
C:\Documents and Settings\Mijnnaam\Application Data
In het register bij HKEY_LOCAL_MACHINE > Software
en bij HKEY_CURRENT_USER > Software, Mcafee verwijderd.
Bij uitvoeren regsvr32 jscript.dll en regsvr32 vbscript.dll geprobeerd.
Ccleaner ook nog een heel aantal keer gebruikt.
Mcafee Virtual Technican geinstalleerd, maar die geeft aan dat er
geen Mcafee producten meer geinstalleerd zijn.
En nu krijg ik de hele tijd bij het begin van de installatie van Total Protection 2010: Installatie is niet voltooid. Ik heb nog geprobeerd alleen de virusscan te installeren, maar dat hielp ook niet. Vervolgens alleen de firewall geprobeerd, zelfde probleem. Ook nog iets van een Mcafee Pre Install tool geprobeerd. En ontzetten vaak m'n pc herstart.
Ik zal ook nog proberen te mailen naar de klantenservice ofzo, maar als hier iemand weet wat je hier aan kan doen, zou dat heel mooi zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 252800 op 24-03-2010 14:46 ]