ik heb de Beta met veel plezier gespeeld, heb hem ook een tijdje later gekocht en dit is wat ik er over kan vertellen:
ik vind het een heel leuk spel echter heeft het 1 grote achilleshiel: in ruwweg 1 a 2 weken (totale echte gametijd is minder!) ben ik door alle quests heen, heb ik het overgrote gedeelte van de achievments gehaald en blijft er een grote leegte achter...
oke, ik kan alles op nieuw gaan doen met een andere factie (ik ben begonnen met sentinel), ben ik in totaal ruwweg nog 3 weken mee bezig...
dus het is wel leuk, alleen te kort momenteel, de build mode vind ik wel erg goed gedaan (het is wel erg lastig en tijdrovend en eist veel concentratie/doorzettingsvermogen) maar dan kan je wel hele kastelen e.d. maken.
er schijnt echter wel een bricklimit op de property's te zitten, erg jammer weer...
Sgreehder schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:17:
Ik vind de opzet van het spel wel grappig maar de quests zijn erg vermoeiend. Weinig diepgang en het is of (1) dingen verzamelen (2) op monstertjes inhakken (3) spulletjes van die naar die brengen. Het is ook allemaal erg, hmm, glooiig. Weinig tot geen Lego in het landschap verwerkt. Waar zijn al die vette Lego gebouwen van de afgelopen 50 jaar? Of treinen, auto's, vliegtuigen, boten. etc? Een shitload aan legacy die weinig wordt aangetapt.
alle gebouw en structuren zijn lego, dat het landschap niet van lego is heb ik weinig moeite mee om eerlijk te zijn...
en uiteindelijk gaat het ook om je eigen verbeelding (en daar heb je in totaal 4 speelvelden voor, 4 verschillende properties momenteel)
en nu blijk je faction-tokens te moeten hebben om je eigen faction gear te kopen.... dus kan ik alle wereldjes weer bij langs.
nog een ander probleem: er zijn te weinig en te kleine plekken om vijanden af te maken..
dit resulteerd dat iedereen mekaar in de wegzit om faction tokens te krijgen...
het kill stealen is redelijk afgehandeld (alleen de mini bosses zijn nog echt te stealen)
[
Voor 44% gewijzigd door
mschol op 19-11-2010 22:06
]