Beste lezer,
Wie o wie kan mij helpen?
Ik zal even kort uitleggen wat het probleem is in korte bewoordingen:
1) xp geinstalleerd
2) diverse software geinstalleerd
3) na een half uur valt zomaar de pc uit en gaat niet meer aan
4) soms moet ik een paar keer op de aan en uitknop drukken dan doet het weer
5) wat ook gebeurd is de pc uit gaat en als ik na een paar keer op de aan en uitknop te hebben gedrukt, dan springt ie weer aan maar krijg dan de volgende melding " WINDOWS KAN NIET WORDEN GESTART OMDAT HET VOLGENDE BESTAND IS BESCHADIGD OF NIET KAN WORDEN GEVONDEN ! <WINDOWS-HOOFDMAP>\SYSTEM32\NTOSKRNL.EXE. INSTALLEER HET BOVENGENOEMDE BESTAND OPNIEUW.
6) ik installeer dan xp opnieuw, softwares en krijg weer punt 4) en 5) .
Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit op te lossen. Ik heb op internet een beetje zitten surfen maar kom antwoorden tegen van bijv. de voeding, moederbord vervangen. Tja als ik dit doe dan kan ik voor die prijs een nieuwe pc kopen, toch?
Ik hoop dat iemand precies weet wat er aan de hand is of dat ik het op een goedkope manier kan uizoeken waar het bijv. aan zou liggen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Mahmut
Wie o wie kan mij helpen?
Ik zal even kort uitleggen wat het probleem is in korte bewoordingen:
1) xp geinstalleerd
2) diverse software geinstalleerd
3) na een half uur valt zomaar de pc uit en gaat niet meer aan
4) soms moet ik een paar keer op de aan en uitknop drukken dan doet het weer
5) wat ook gebeurd is de pc uit gaat en als ik na een paar keer op de aan en uitknop te hebben gedrukt, dan springt ie weer aan maar krijg dan de volgende melding " WINDOWS KAN NIET WORDEN GESTART OMDAT HET VOLGENDE BESTAND IS BESCHADIGD OF NIET KAN WORDEN GEVONDEN ! <WINDOWS-HOOFDMAP>\SYSTEM32\NTOSKRNL.EXE. INSTALLEER HET BOVENGENOEMDE BESTAND OPNIEUW.
6) ik installeer dan xp opnieuw, softwares en krijg weer punt 4) en 5) .
Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit op te lossen. Ik heb op internet een beetje zitten surfen maar kom antwoorden tegen van bijv. de voeding, moederbord vervangen. Tja als ik dit doe dan kan ik voor die prijs een nieuwe pc kopen, toch?
Ik hoop dat iemand precies weet wat er aan de hand is of dat ik het op een goedkope manier kan uizoeken waar het bijv. aan zou liggen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Mahmut