Laptop naar TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mogelijk? En is het mogelijk om op deze manier Full-HD te verzenden?
Natuurlijk kunnen lang niet alle laptops dit. Ik vraag me wel af of de Full-HD mogelijk is. (Er wordt binnenkort een nieuwe TV aangeschaft, we willen er graag .mkv's op kijken. Een mediacenter is eigenlijk te duur hiervoor en een laptop/computer moet toch binnenkort worden aangeschaft.)

Ik hoopte dat jullie misschien ideeën hebben hiervoor.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ja
En is het mogelijk om op deze manier Full-HD te verzenden?
Ook ja
Natuurlijk kunnen lang niet alle laptops dit. Ik vraag me wel af of de Full-HD mogelijk is. (Er wordt binnenkort een nieuwe TV aangeschaft, we willen er graag .mkv's op kijken. Een mediacenter is eigenlijk te duur hiervoor en een laptop/computer moet toch binnenkort worden aangeschaft.)

Ik hoopte dat jullie misschien ideeën hebben hiervoor.
Laptop kopen die kan wat je wilt, had jij andere idee'en dan?
Alvast bedankt.
You is very welcome ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^^ Bedankt voor je reactie.
Weet je ook waar je naar moet zoeken in een laptop? Moet je er bijvoorbeeld een ATI xxxxHD in hebben of iets in die trend? Misschien dat iemand enig idee heeft wat een goedkope kaart is welke HDMI output heeft met HD afspeelmogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ga naar de pricewatch, selecteer daar alle laptops binnen je prijsklassen, en dat je hdmi-out wil
Vervolgens ga je per laptop opzoek naar reviews. Want HDMI uit wil nog niet garanderen dat het FullHD aan kan.

Maar daar heb je in iedergeval genoegg wat leesvoer om een paar stappen dichterbij te komen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga rondkijken, tnx.