MydoBan schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:25:
Ik heb nog even een vraag, weet niet of hij hier hoort maar het komt wel door BD.
Nadat ik mijn computer weer hersteld had is er nog een probleem en ik heb geen idee hoe ik dat moest oplossen. Dat is dat de icoontjes voor de C schijf en voor .DLL filles weg zijn! er staat zoon raar wit dingetje.
Ik dacht zelf altijd dat het bestand : C:/Window/System32/SHELL32.DLL hier voor gebruikt werdt en die staat er gewoon. Dus ik weet niet wat ik moet doen?
Probeer het volgende:
1. Bitdefender volledig verwijderen en herstarten, zo nodig met bitdefender uninstall tool
2. Cmd openen met adminstrator rechten (bvb rechtermuisknop hiervoor gebruiken) en het volgende intypen:
sfc /scannow
Normaal gezien worden dan fouten in windows automatisch hersteld.
Als dit niet helpt doe dan het volgende:
1. Maak de verborgen mappen en bestanden zichtbaar: Verkenner ->organiseren ->map -en zoekopties -> in het tabblad 'weergave' de optie 'toon verborgen bestanden' AANvinken en 'extensies voor bekende bestandstypen' UITvinken.
2. Ga naar: C:\Users\jouwgebruikersnaam\AppData\Local\
3. Verwijder nu het bestand IconCache.db
4. Herstart de computer
Indien het probleem niet opgelost is: herneem stappen 1, 2 en 3 en doe dan:
4. Maak een nieuw bestand (rechtermuisknop vb tekstbestand) en noem dit IconCache.db
5. Rechtermuisknop op dit nieuwe bestand -> eigenschappen -> alleen lezen aanvinken.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 21-03-2010 14:34
]