• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 14:55
Beste tweakers,

Ik heb hier een niet al te oud CRT TV staan waar ik gister nog even wat op zat te XBOXen. Het was laat en donker in de kamer en toen ik wilde slapen zette ik alles uit. Toen zag ik ineens iets vreemds. Op het beeld wat ik zojuist had uitgeschakeld zag ik iets van 6 stralen in een de vorm van een brightness symbool groot op het scherm met ieder een eigen kleur rood, groen of blauw.

Het zag er zo uit alleen dan zonder de cirkel in het midden. De strepen stonden ongeveer zo als hier onder. Dus in het midden niks en dan die strepen in een cirkel.
Afbeeldingslocatie: http://www.symbols.com/pics/big/48/4808c.gif

Na ongeveer 15 minuten was dit licht van het beeld verdwenen. Nu is mijn vraag, wat is dit? Is dit schadelijk of een slecht teken dat de TV kaduuk gaat? Ik had geprobeerd er een foto van te maken maar dat lukte helaas niet.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:21

LauPro

Prof Mierenneuke®

Toch de fosforlaag die ff nafakkelt?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Signs From Above !

Zonder foto geen bewijs ... kan inbranding zijn of nog warme lampen ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 20-03-2010 18:41 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
Jep fosfor dat nagloeit, zet maar eens een zaklamp op een CRT-TV et voila! hetzelfde effect.
Je ziet het ook wel eens bij spaarlampen die nog even "nagloeien" na het uitzetten.

My favorite programming language is solder.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 14:55
Ik denk dat het eenmalig was want ondertussen heb ik hem weer meedere malen lang gebruikt en bij het uitzetten meteen netjes zwart beeld.

GTA VI - All aboard the hype train!!