http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.htm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Geachte redactie,

Is het ook mogelijk om in het filter menu van de mobiele telefoon specificaties (pricewatch) een vakje te maken voor (a) gps functie? Dit omdat ik eens zat te kijken naar een ander toestel en bijvoorbeeld blauwe tand is wel te selecteren en (a) gps dus niet.

Bedankt voor eventueel toevoegen van deze functionaliteit.

Cheetah_777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voor dit soort verzoeken is er een apart Pricewatchforum, de redactie doet dat beheer niet :)

[ Voor 20% gewijzigd door ACM op 20-03-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Niet online
:P ik zie dat ie daar inmiddels staat.. tx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Hey Cheetah,

Nee, dit is niet mogelijk. A-gps is niet gespecificeerd en zodoende kan er ook niet op gefilterd worden.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Niet online
Duidelijk, bedankt voor het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiah
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01-2021
Kraan schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:30:
Hey Cheetah,

Nee, dit is niet mogelijk. A-gps is niet gespecificeerd en zodoende kan er ook niet op gefilterd worden.
Is het in deze dan misschien niet eens een keer nuttig om GPS en verwante technieken toe te voegen aan de specificaties zodat hierop gefilterd kan worden? Use case in mijn geval: ik ben op zoek naar de goedkoopste telefoon met GPS ontvanger. Gezien dat navigatie middels een smartphone steeds belangrijker wordt, lijkt mij dit iets wat steeds meer mensen als belangrijke feature in een telefoon gaan zien. Nokia heeft middels gratis navigatielicentie ook aangegeven dat dit steeds meer een 'selling point' wordt.
Pagina: 1