Half-Life 2 activeren, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb zojuist besloten om Half-Life 2 weer eens onder het stof vandaan te halen. Ik heb de game rond release datum gekocht, een hele tijd geleden dus.

Het e-mail adres wat ik toen gebruikt heb, heb ik allang niet meer. Tevens heb ik echt geen flauw idee meer hoe mijn Steam account heette. Hoe kan ik de game toch spelen? Steam zegt dat de productcode uiteraard al gebruikt is.

Is het contacteren van de Steam Support de enige mogelijkheid? Ik zie ook staan dat je je key moet inscannen en opsturen, maar hier heb ik totaal de mogelijkheid niet toe op dit moment. Tevens heb ik hier ook niet bepaald zin in.

Iemand die een makkelijkere oplossing weet? Het is eigenlijk belachelijk dat ik een game, waar ik € 60,- voor heb neergeteld, nu niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je oude mails doorzoeken wat je accountnaam was en anders toch contact opnemen met Steam.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bram1984 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:14:
Het e-mail adres wat ik toen gebruikt heb, heb ik allang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Niet toevallig vrienden op steam die je oude accountnaam kunnen achterhalen?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Steam kan gewoon je account achterhalen met een serienummer van een van je games?

Afbeeldingslocatie: http://pics.dieben-online.net/steam.PNG

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 20:20
Je serial is gekoppeld aan je Steam-account. Enige mogelijkheid is dus dat Steam-account terugvinden.

Het schijnt dat je ook een scan of foto van de orginele CD en serial kunt maken om support er van te overtuigen dat het jouw game is, en je slechts je account niet meer weet. Dat lijkt me echter de laatste stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou de optie die Glashelder al aangaf eens proberen. Als dat nog niet wilt baten ben ik bang dat toch enige medewerking van jou vereist is.

Je kan niet van ze verwachten dat ze je gewoon accountdetails doorgeven zonder enig bewijs dat het account ook echt van jou is.

En tjah, dat je destijds 60 euro hebt betaald voor een spel wat aan je steam account zou worden gekoppeld wist je toen ook al wel. On the bright side: tegenwoordig is het spel een stuk goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ook een optie: je koopt The Orange Box voor €9.

http://www.g2play.net/sto...-Box-UNCUT-Steam-Key.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ShootersSpielerij - Problemen & Vragen

Volgens mij is de reden wel duidelijk; dit is een probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Steam support is gruwelijk slecht op dit vlak. Ik heb meer dan een maand heen en weer gemaild met hen.

Ik wist ook absoluut mijn steam ID niet meer, maar wou terug TF2 spelen. ALLE mogelijke gebruikersnamen geprobeerd, niets. Cd-key ingegeven in de recoverytool, krijg nooit een mail terug, hoogstwaarschijnlijk een email adres dat niet meer in gebruik is :|. Na 3 keer heen en weer mailen krijg ik ze zover om mijn loginnaam adhv mijn cd-key op te snorren. Wat blijkt? Mijn loginnaam is een oud email adres van me. Goed, mysterie opgelost dus, maar ik kan dit adres niet blijven gebruiken omdat ik er niets van communicatie op kan krijgen.
Ik mail hen dus met de vraag om dit te veranderen. Samenvatting van een hele hoop heen en weer gemail:
- ik wil men loginadres veranderen
- "kan niet"
- dan wil ik een nieuwe steam account aanmaken en men games daarnaartoe verhuizen
- "kan niet"
- JA WAT MOET IK DAN |:(. Ik ben toch niet de enige persoon op aarde die een email adres heeft dat buiten gebruik raakt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1