Computernoobs Shopreview ?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Shopreview...

Ik heb al twee keer een shopreview proberen toe te voegen van Computernoobs, heb het invoerveld je netjes ingevuld maar hij staat er niet tussen. Heb ook om mailtje gevraagd, duurt het altijd zolang voordat het is nagekeken?

Admin ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je hebt zo te zien gisterenavond die shop ingestuurd voor vermelding. Dan komt ie inderdaad in een wachtrij terecht en aangezien die beheerd wordt door de mensen die op kantoor werken zul je denk ik even geduld moeten hebben tot op z'n vroegst maandag :)

Edit: zo te zien is je eerste submit van een paar dagen eerder trouwens afgekeurd, de reden daarvan weet ik niet, maar als het goed is heb je daar een mailtje over gehad op het adres in je profiel? Je submit is afgekeurd door matsuka dus als je meer uitleg wilt kan je het beste even met hem contact opnemen :)

Overigens hoort dit natuurlijk helemaal niet in het Shopping Forum thuis, dus dit topic doe ik op slot. Als je in het vervolg vragen over dit soort zaken hebt dan kan je terecht in Pricewatch of ons een mailtje sturen via pricewatch@tweakers.net.

[ Voor 24% gewijzigd door Orion84 op 20-03-2010 16:26 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.