EK Waterblocks EK-FC4870 CF installeren op club3d 4870

Pagina: 1
Acties:

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
weet iemand hoe je de EK Waterblocks EK-FC4870 CF moet installeren op een club3d 4870
ik ben een beetje bang omdat ik nog nooit mijn videokaart uit elkaar heb gehaald.

de standaard koeler heb ik er al af geschroefd, maar hoe krijg je de heatpads verwijdert van de chips?
weet er iemand een guide of tutorial ,... op de site van EK vindt ik niets veel erover :(

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
gewoon rustig lostrekken...?

ja, daag.

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 16:42

JWR

darkenergy schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:18:
weet iemand hoe je de EK Waterblocks EK-FC4870 CF moet installeren op een club3d 4870
ik ben een beetje bang omdat ik nog nooit mijn videokaart uit elkaar heb gehaald.

de standaard koeler heb ik er al af geschroefd, maar hoe krijg je de heatpads verwijdert van de chips?
weet er iemand een guide of tutorial ,... op de site van EK vindt ik niets veel erover :(
Ik heb het op mijn club3d 4870 OC gedaan met een fohn, daar wordt de lijm zacht van en dan pluk je ze er zo af.
Weer er wel op verdacht dat het stuk voor de voeding standaard anders is dan voor de club3d.

Zie hier:
http://www.highflow.nl/im...es/product_image_4241.jpg

Verwijderd

Desnoods schraap je de heatpads er rustig af met een mesje. Pas op voor omringende componenten en zie dat je niet uitschruift.

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
thx guys,.,.... ik ga het met een fohn proberen