ik heb vorige week het spel the sims 3 gedownload en geinstalleerd dit ging allemaal goed tot ik een registratiecode in moest voeren. ik had die geen dus heb ik een paar keer geprobeerd tot ik een waarschuwing kreeg waarin stond dat mijn registratiecode (dus niet licentiecode) gedeactiveerd is en dat ik contact op moet nemen met de klantenservice. toen heb ik besloten het spel gewoon te kopen en vervolgens opnieuw te installeren maar weer kreeg ik deze waarschuwing (ik hoefde dan ook niet opnieuw een registratiecode in te voeren) na advies van vrienden heb ik regclean over mijn computer gedaan en cc cleaner. het spel helemaal verwijderd met revo uninstaller en toen alles opnieuw erop gezet en geinstalleerd. maar het lijkt wel alsof mijn computer geblockt is en ik krijg dat er niet van af.
ik heb het spel bij een vriend geinstalleerd en dat ging prima, geen problemen behalve dat hij niet de juiste videokaart heeft.
ik ben nu al een week bezig en ik weet niet meer wat ik nog kan proberen. de klantenservice reageert niet echt. eerst wilden ze niet helpen en vervolgens kreeg ik een nieuwe licentiecode (maar dat is niet het probleem) en nu reageren ze gewoon niet meer op mijn mails.
is er iemand die mij kan helpen??
groetjes imke
ik heb het spel bij een vriend geinstalleerd en dat ging prima, geen problemen behalve dat hij niet de juiste videokaart heeft.
ik ben nu al een week bezig en ik weet niet meer wat ik nog kan proberen. de klantenservice reageert niet echt. eerst wilden ze niet helpen en vervolgens kreeg ik een nieuwe licentiecode (maar dat is niet het probleem) en nu reageren ze gewoon niet meer op mijn mails.
is er iemand die mij kan helpen??
groetjes imke