Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vorige week het spel the sims 3 gedownload en geinstalleerd dit ging allemaal goed tot ik een registratiecode in moest voeren. ik had die geen dus heb ik een paar keer geprobeerd tot ik een waarschuwing kreeg waarin stond dat mijn registratiecode (dus niet licentiecode) gedeactiveerd is en dat ik contact op moet nemen met de klantenservice. toen heb ik besloten het spel gewoon te kopen en vervolgens opnieuw te installeren maar weer kreeg ik deze waarschuwing (ik hoefde dan ook niet opnieuw een registratiecode in te voeren) na advies van vrienden heb ik regclean over mijn computer gedaan en cc cleaner. het spel helemaal verwijderd met revo uninstaller en toen alles opnieuw erop gezet en geinstalleerd. maar het lijkt wel alsof mijn computer geblockt is en ik krijg dat er niet van af.
ik heb het spel bij een vriend geinstalleerd en dat ging prima, geen problemen behalve dat hij niet de juiste videokaart heeft.
ik ben nu al een week bezig en ik weet niet meer wat ik nog kan proberen. de klantenservice reageert niet echt. eerst wilden ze niet helpen en vervolgens kreeg ik een nieuwe licentiecode (maar dat is niet het probleem) en nu reageren ze gewoon niet meer op mijn mails.
is er iemand die mij kan helpen??

groetjes imke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ongetwijfeld blijft er dus toch nog iets achter aan registry of bestandje ergens, die dus je gekochte spel als 'fout' blijft herkennen.

Wat je mogelijk kan doen, dit werkte namelijk met de Sims 2, een 2de gebruiker aanmaken (admin niveau) en daarmee het spel installeren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-08 20:36
Sorry hoor, maar ik vind het meer dan logisch van EA. Als jij niet betaald voor je spellen hoef je geen support te verwachten. Tenzei je het van steam hebt etc. Als je niet hebt betaald voor je download mogen wij je niet helpen. Pech dus.

Wil je Sims3 spelen, koop het dan gewoon.

Edit: Whoops, iets te snel gelezen. Wist niet dat je het ook nog gekocht had.
Ccleaner is niet zonder risico, maar wel het proberen waard. Anders ga je even naar Start --> Uitvoeren --> Regedit en verwijder je alles wat met The Sims 3 of met EA te maken heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Bladion op 19-03-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwe licentiecode gebruikt om een nieuwe account aan te maken en via die account het spel opnieuw te installeren maar toch krijg ik dezelfde waarschuwing. en start hij het spel niet. ik mag die registratie code niet opnieuw invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik allemaal gedaan maar niks helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Heb je de EA downloadmanager geinstalleerd? Misschien helpt het om die anders eens te verwijderen.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook al geprobeerd. meerdere malen zelfs. maar het helpt niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Dat klinkt als een hyperactieve kopieerbeveiliging. Vaak zijn die bijna niet weg te krijgen. Heb je de gelegenheid om terug te gaan naar een eerdere back-up of om zelfs alles te formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
it doesnt help. i still cant play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:29
robin007bond schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:38:
Sorry hoor, maar ik vind het meer dan logisch van EA. Als jij niet betaald voor je spellen hoef je geen support te verwachten. Tenzei je het van steam hebt etc. Als je niet hebt betaald voor je download mogen wij je niet helpen. Pech dus.

Wil je Sims3 spelen, koop het dan gewoon.

Edit: Whoops, iets te snel gelezen. Wist niet dat je het ook nog gekocht had.
Ccleaner is niet zonder risico, maar wel het proberen waard. Anders ga je even naar Start --> Uitvoeren --> Regedit en verwijder je alles wat met The Sims 3 of met EA te maken heeft.
Ja lekker alles van EA weghalen. Dan weet je ook zeker dat de rest van de spellen die je van EA hebt geïnstalleerd heb staan niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi , ik weet niet hoe ik zelf een topic moet starten dus sorry dat ik dit doe in de reactie's maar ik heb een tijdje geleden de sims 3 gekocht en geinstalleerd en vandaag wou ik nog een spelen maar mijn sims 3 was weg uit mijn origin account dus heb ik alle sims 3's verwijdert en nu kan ik ze niet meer installeren, telken ik de code wil ingeven op hetzelfde account zegt origin dat de code al gebruikt is. wilt dit zeggen dat ik de spellen allemaal nieuw moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Nee, ze zijn als het goed is gekoppeld aan jouw Origin account. Ze moeten daar dus ergens te vinden zijn. Ik heb de engelse versie geinstalleerd staan, dus je moet dit zelf nog vertalen naar het Nederlands als je die geinstalleerd hebt.

Je moet eens kijken bij "My games" (naast de "Store" knop) en dan checken of "Show all games" aanstaat. Daarmee kun je alle spellen zien die je aan de account gekoppeld hebt. Waarschijnlijk staat hij daar tussen.

[ Voor 21% gewijzigd door hayate666 op 03-03-2014 05:04 ]

Pagina: 1