Zie de titel. De PC POST prima, zulke piepjes zijn het niet. Het is niet een hele lange piep, maar een soort van ziekenwagen piep zal ik maar zeggen, twee verschillende toonhoogten. Ik heb er al redelijke tijd last van. Het kwam meestal voor als ik mijn CPU geoverclocked had en iets intensiefs draaide (games), dus dat doe ik nu niet meer. Nu was het vandaag zo dat mijn PC begon te piepen nadat ik de PC had opgestart. Heb een screengrab van Everest kunnen maken, terwijl hij aan het piepen was:
]
Nadat ik opnieuw had opgestart keek ik weer in Everest, had precies dezelfde waarden met soms 1 graden anders, voltages waren identiek. Zo'n half uur geleden, nadat ik Crysis Warhead had gedraaid om te kijken of alles nog werkte, piepte hij zo'n 5 seconden en sloot toen af.
Specs:
CPU: AMD Athlon X2 6000+ @ 3.1Ghz
Mobo: Abit A-N68SV
RAM: 2x2GB Kingston DDR2-800
GPU: Gainward 9800GT 512mb
HDD: 1x320gb 7200rpm hdd, 1x1tb 7200rpm hdd
PSU: "Black Power LPG-19", staat op dat ie 580W kan geven. (Ik denk zelf dat het aan de PSU licht, kan dat kloppen?)
]

Nadat ik opnieuw had opgestart keek ik weer in Everest, had precies dezelfde waarden met soms 1 graden anders, voltages waren identiek. Zo'n half uur geleden, nadat ik Crysis Warhead had gedraaid om te kijken of alles nog werkte, piepte hij zo'n 5 seconden en sloot toen af.
Specs:
CPU: AMD Athlon X2 6000+ @ 3.1Ghz
Mobo: Abit A-N68SV
RAM: 2x2GB Kingston DDR2-800
GPU: Gainward 9800GT 512mb
HDD: 1x320gb 7200rpm hdd, 1x1tb 7200rpm hdd
PSU: "Black Power LPG-19", staat op dat ie 580W kan geven. (Ik denk zelf dat het aan de PSU licht, kan dat kloppen?)