Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327818

Topicstarter
Hallo.
Ik heb de asus x71SL al een jaar ongeveer. en heb er sinds kort windows 7 opgezet.
Maar ik ben erachter gekomen dat de automatische driver van windows 7 mijn webcam niet ondersteunt.
Omdat mijn webcam opdekop staat afgebeeld. Ik heb al geprobeert om via de site van asus een andere driver te installeren.
Maar dan krijg ik de foutmelding bij het installeren: install failed ! USB2.0.1.3M Web Cam.
Weet iemand hoe ik het kan oplossen?
Alvast bedankt.

M.V.G.

Xorium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 00:32

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heb je al in Windows in Configuratiescherm bij 'Scanners en Camera's' gekeken? Staat je camera daarbij?
Het feit dat je beeld krijgt uit de camera, betekent wel dat Windows hem kan aansturen.
Als je bij Scanners en Camera's de camera aanklikt, of Eigenschappen kiest, dan kun je vaak wat eigenschappen instellen. Eén daarvan kan het omkeren van het beeld zijn.

Heeft je laptopfabrikant nog drivers voor Windows 7?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bij de eigenschappen kan ik het beeld niet omkeren. er zijn drivers van windows 7 maar dan krijg ik de melding: install failed ! USB2.0.1.3M Web Cam.
mijn laptop nummer is asus X71SL series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:54
ff gegoogled, komen redelijk wat resultaten. Probeer hier eens een oplossing te vinden: http://lmgtfy.com/?q=asus+webcam+upside+down

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barleone schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:45:
ff gegoogled, komen redelijk wat resultaten. Probeer hier eens een oplossing te vinden: http://lmgtfy.com/?q=asus+webcam+upside+down
Ik heb op google gezocht maar ik vind de oplossing niet daarom heb ik dit topic gemaakt.
heb vanalles gedownload maar het werkt niet. ik weet wel dat het te maken heeft met de driver ( denk ik) . maar de drivers van asus.com kan ik niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb het zelf gevonden ik heb de driver gedownload van asus .com en heb het handmatig in die map laten zoeken via apparaatbeheer. dus dit topic kan gesloten worden.

bedankt voor het zoeken

m.v.g. xorium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 00:32

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het topic hoeft niet gesloten te worden als het antwoord gevonden is ;) , maar wel mooi dat je nog even de oplossing post!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat leek me wel zo handig als andere mensen het zelfde probleem zouden hebben. ik heb zelf zovaak het probleem gehad dat er op een forum kwam heb het gevonden dankje en dan word het gesloten dan denk ik zet het er even bij is voor iedereen handig en als ik iemand probeer te helpen. en het lukt niet dan wil ik tog wel weten wat het nou wel was.
Pagina: 1