We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Je kunt je beklag hierover beter doen in het "Lieve Adjes" forum. Vanmiddag is er ook een vraag over gesteld, mischien kun je jou probleem daar aan toevoegen.
[topic=139930]
[topic=139930]
Dank je
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
hehe Lieve adjes zullen we 't niet vinden...
en uuuh.. de lieve adjes van dit forum kunnen niets maar dan ook helemaal helemaal niets aan die server doen...
zie
gathering.tweakers.net/showtopic.php/139930/1
en uuuh.. de lieve adjes van dit forum kunnen niets maar dan ook helemaal helemaal niets aan die server doen...
zie
gathering.tweakers.net/showtopic.php/139930/1
http://counterstrike.tweakers.netOp vrijdag 09 maart 2001 08:01 schreef noXic het volgende:
is er dan een got game server??
ja alleen kan ik op die site niet het adres van de server vinden
Dit heeft DENK ik met WON te maken, die is de wonids aan het omzetten. Eerst had je er 3, nu maar 1. Nu krijg je tijdelijk een ander wonid, en als iemand anders op die ID gebanned is, kan jij er dus ook niet op...
Zoiets hoorde ik tenminste
Zoiets hoorde ik tenminste
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Moet je beter zoeken. (suggestie: kijk eens bij het nieuws)Op vrijdag 09 maart 2001 10:12 schreef Kaap het volgende:
ja alleen kan ik op die site niet het adres van de server vinden
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Het heeft geen ene ruk met WON te maken, want dan zou ik ook niet op andere servers kunnen komen.
1) 't kan eraan liggen dat er een wonid'tje in onze banlist zit wat jij probeerde te gebruiken...
2) je hebt geprobeerd te connecten op t moment dat banid 0 0 in de list stond... dan gaan er een hoop mensen uit ivm roll-out van valve...
't heeft dus alles te maken met won-id's
2) je hebt geprobeerd te connecten op t moment dat banid 0 0 in de list stond... dan gaan er een hoop mensen uit ivm roll-out van valve...
't heeft dus alles te maken met won-id's
Pagina: 1