Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azortje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-07 23:04
Ik heb deze oordopjes al een tijdje en ze zijn al behoorlijk versleten. Nou raakte iemand mij laatst aan bij mijn nek terwijl ik de dopjes in had en voelde ik dat ik stroom kreeg hetzelfde moment stopte het geluid van de boxen. De boxen later nog op verschillende andere audio bronnen geprobeerd maar komt geen geluid meer uit. nou had ik de dopjes in de afstandbediening(bedraad) van mijn geluidset (creative 5.1). geluidskaart van computer doet nog wel. Zou hier nog iets aan te doen zijn of is denken jullie dat het tijd word voor een nieuwe setje? 2 weken later namelijk nog een x hetzelfde meegemaakt waarbij ik de dopjes gelijk in de front ingang van de computer had (op school) ook hier was later op geen enkele manier geluid meer uit te krijgen. Iemand oplossingen? of word het tijd voor nieuwe dopjes en een nieuw geluid setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 20:48
Ik zou in ieder geval nieuwe oordopjes kopen voor je er nog meer apparaten mee sloopt.
Je zou de doorgebrande chip(s) in de Creative kunnen laten repareren, maar dat loont alleen bij de topmodellen. Bij de gemiddelde speakerset kan je voor de prijs van de reparatie meestal een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azortje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-07 23:04
Was wel een topmodel 7 jaar geleden :P Nieuwe setjes zijn idd niet zo duur alleen wel als ik er een wil met dezelfde mogelijkheden als de huidige maarja als der niks anders op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:03

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

misschien dat ze dit in DMS wel begrijpen ;)

Wise enough to play the fool