Beste Tweakers,
Mijn voeding maakt sinds 30min een soort van bzzzz geluid.
Het is GEEN hoog piepend geluid.
In eerste instantie dacht ik dat er kortsluiting plaatsvond, dus gelijk de stroom eraf gehaald.
Echter is dit niet het geval, aangezien alles nog steeds draait.
Mijn PC is ook niet overgelocked. En het is zeker niet de fan.
Het geluid is niet constant. En als ik de PC opnieuw opstart, stopt het even, totdat alle componenten stroom nodig hebben, en begint het geluid weer.
Ook als ik niks doe, dan maakt de voeding bijna geen geluid, je hoort heel lichtjes het bzzzz geluid als je met je oren ernaast gaat staan. Als ik bijvoorbeeld MSN start oid dan begint hij te buzzen.
En als ik het balkje rechts van het scherm pak om het beeld naar beneden en naar boven te scrollen, als ik dit heen en weer beweeg, maakt de voeding met dit samen geluid. Ik kan als het ware een beat maken
Kast heeft ook zeer goede airflow.
Specs:
Intel C2D E6750 2.66ghz (~ 2 jaar oud)
OCZ 6 gb dual channel RAM DDR2 (~ 1 jaar oud)
Samsung F1 spinpoint 1tb (~ 1/2 jaar oud)
Nvidia GTS 250 1gb (~ 1 maand oud)
Tagan 580watt PSU (~ 2 jaar oud)
Mijn voeding maakt sinds 30min een soort van bzzzz geluid.
Het is GEEN hoog piepend geluid.
In eerste instantie dacht ik dat er kortsluiting plaatsvond, dus gelijk de stroom eraf gehaald.
Echter is dit niet het geval, aangezien alles nog steeds draait.
Mijn PC is ook niet overgelocked. En het is zeker niet de fan.
Het geluid is niet constant. En als ik de PC opnieuw opstart, stopt het even, totdat alle componenten stroom nodig hebben, en begint het geluid weer.
Ook als ik niks doe, dan maakt de voeding bijna geen geluid, je hoort heel lichtjes het bzzzz geluid als je met je oren ernaast gaat staan. Als ik bijvoorbeeld MSN start oid dan begint hij te buzzen.
En als ik het balkje rechts van het scherm pak om het beeld naar beneden en naar boven te scrollen, als ik dit heen en weer beweeg, maakt de voeding met dit samen geluid. Ik kan als het ware een beat maken
Kast heeft ook zeer goede airflow.
Specs:
Intel C2D E6750 2.66ghz (~ 2 jaar oud)
OCZ 6 gb dual channel RAM DDR2 (~ 1 jaar oud)
Samsung F1 spinpoint 1tb (~ 1/2 jaar oud)
Nvidia GTS 250 1gb (~ 1 maand oud)
Tagan 580watt PSU (~ 2 jaar oud)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 19:30 ]