Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen geluid meer op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Allen,

ik heb een laptop travelmate 6592, maar na wat software te hebben verwijderd ben ik mijn geluid kwijt
ondertussen heb ik ook al alle drivers geupdate en opnieuw een verwijderd programma er weer op geinstalleerd.
Zelf dacht ik dat het lag aan het verwijderen van realtec, maar na dat weer terug te zetten heb ik eveneens geen geluid.

hopelijk heb ik het voldoende uitgelegd om me zo door iemand te laten helpen.

Lesley

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me kan helpen? Of niemand die me wilt helpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je wat specifieker zijn? "na wat software te hebben verwijderd" is nietszeggend. Installeer de correcte drivers, kijk in je apparaatbeheer of er nog vraagtekens of rode kruisjes staan, etc. Staat het volume soms op 0?

Je zult toch wat meer zelf moeten doen, en heel veel meer informatie moeten geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Pci device geeft een foutmelding in apparaatbeheer en de software die ik heb verwijderd is realtec high audio verder weet ik niet veel meer wat ik heb verwijderd.
Verder word er nergens een incorrecte werking van hardware gegeven in app.beheer
Intussen ook weer realtec geinstalleerd, maar dat was nog geen oplossing. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 20:52 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Verwijder de drivers et cetera eens en laat dan het systeem rebooten. Als het goed is gaat ie dan op zoek naar nieuwe hardware en zal hij die opnieuw installeren.

Voor de zekerheid: je hebt toch niet gewoon het volume uit staan ofzo he? ;)

Desktop | Server | Laptop