Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista] SP2 wil niet installeren.

Pagina: 1
Acties:

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Topicstarter
hallo,

Ik heb al sinds SP2 voor vista uit is een fout bij het installeren. Dit heb ik toen ook geprobeerd op te lossen, maar uitgesteld in de hoop dat er later meer over te vinden was. Vandaag kwam ik het weer tegen en nou wil ik het wel graag oplossen. Een volledige reinstall is eigenlijk geen mogelijkheid en omdat ik een voorgeinstalleerde versie heb van windows kan ik ook de windows cd niet gebruiken. Het betreft deze fout:
De installatie is mislukt

kan element niet vinden
(details)

Fout: ERROR_NOT_FOUND90x80070490

code 490 Er is een onbekende fout in windows update opgetreden.
Ik heb toen al op meerdere fora gekeken naar oplossingen en heb bijvoorbeeld deze dingen geprobeerd:

- deze link: Foutcode 0x80070002 of 0x80070003 nadat u een update hebt gedownload van Windows Update, Microsoft Update of Windows Server Update Services

- deze link:http://support.microsoft.com/kb/947821

Weet iemand wat ik nog kan proberen?

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Upgrade uitvoeren direct na een verse installatie?

[small]Niet legaal maar wel effectief:
Vista OEM SP2 iso downloaden en gebruiken met je eigen licentiecode[/small]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SP2 kan pas geinstalleerd worden als SP1 erop staat, dus, heb je die al of niet?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Topicstarter
Terror schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:08:
Upgrade uitvoeren direct na een verse installatie?

[small]Niet legaal maar wel effectief:
Vista OEM SP2 iso downloaden en gebruiken met je eigen licentiecode[/small]
Is een mogelijkheid, maar ik wil het eerst proberen zonder reinstall, omdat ik nogal redelijk wat programma's/files op m'n pctje heb staan. Bovendien kan ik een reinstall wel gewoon via m'n recovery dvd doen als ik dat wil, maar sommige oplossingen hebben de visa cd nodig en dat kan ik dus niet.
Hero Of Time schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:41:
SP2 kan pas geïnstalleerd worden als SP1 erop staat, dus, heb je die al of niet?
SP1 heb ik al. voor de rest zijn ook alle updates wel geïnstalleerd.