[Windows Live Messenger] Typvenster

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn typvenster klein blijft.
Steeds als ik een gesprek probeer te openen met iemand word het typvenster zo extreem groot.
Dit is eerst niet geweest, volgens mij is het gebeurd na het installeren van de drivers van mijn Wacom tablet.
Het her-installeren van Windows Live Messenger heeft niet geholpen.

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/8297/windowslivemessengertyp.th.jpg
Het typvenster is extreem groot.

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/8297/windowslivemessengertyp.th.jpg
[img]Het typvenster klein.[/img]

Alvast bedankt .. !!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Als je het venster verkleint en dan afsluit (en er staan verder geen andere chatvensters open) dan zou ie het gewoon moeten bewaren en klein blijven de volgende keer dat je een chatvenster opent. Al geprobeerd om je wacom drivers weg te gooien?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mute schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:00:
Als je het venster verkleint en dan afsluit (en er staan verder geen andere chatvensters open) dan zou ie het gewoon moeten bewaren en klein blijven de volgende keer dat je een chatvenster opent. Al geprobeerd om je wacom drivers weg te gooien?
Normaal gesproken hoort ie dat te doen ja, maar doet ie niet :(
Ik ben nu bezig mijn Wacom drivers van mijn computer af te halen, maar ze moeten er toch weer op komen daarna ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Denk dat het te maken heeft met de 'Handwrite' optie rechtsonder waarvan de grootte wordt overgenomen naar het tekst vak door een foutje in de code, lijkt me ook voor de hand liggend omwille van je tablet installatie.

Het enigste wat je kan proberen is in de opties bij Messages (Berichten) helemaal onderaan dat uit te zetten en te zien of het er effect op heeft, anders is het wachten tot er toevallig iemand een soortgelijke ervaring heeft opgelopen of je zal contact moeten opnemen met Live Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de driver eraf gehaald, daarna opnieuw opgestart en Windows Live Messenger aangedaan om te kijken of het nu wel goed was. Hij deed het nu zoals hij het hoort te doen en onthield inderdaad de instelling.
Daarna heb ik de nieuwe Wacom driver van www.wacom.com gedownload en geinstalleerd, nu geeft Windows Live Messenger weer het zelfde probleem als eerst.
Ik heb datgene van handgeschreven berichten geprobeerd, maar nog steeds word het typvenster steeds extreem groot en slaat hij de instelling niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Super man, werkt weer helemaal goed.
Onwijs bedankt! :*)