Ten eerste vind ik ze allemaal erg donker, misschien is dat juist het winterse, maar mij spreekt het niet aan in ieder geval.
Verder vind ik de foto's ook niet interessant om naar te kijken, alleen 4 en 9 zit nog wat leven in.
Veel foto's zijn ook niet echt scherp. Bij foto 8 ligt de focus op het plantje, maar dat zag ik pas na 5 keer kijken, omdat je heel erg naar de bloempot(?) getrokken word, wat de foto ook niet zo interessant maakt.
Denk dat ik foto 9 het meest waardeer, maar eigenlijk alleen om de compositie, het blad is overbelicht en de rest van de foto ligt buiten de focus.
                    Verder vind ik de foto's ook niet interessant om naar te kijken, alleen 4 en 9 zit nog wat leven in.
Veel foto's zijn ook niet echt scherp. Bij foto 8 ligt de focus op het plantje, maar dat zag ik pas na 5 keer kijken, omdat je heel erg naar de bloempot(?) getrokken word, wat de foto ook niet zo interessant maakt.
Denk dat ik foto 9 het meest waardeer, maar eigenlijk alleen om de compositie, het blad is overbelicht en de rest van de foto ligt buiten de focus.
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
            ^^ met wjzijderveld. Had je de shoot "herfst" genoemd had ik je ook geloofd trouwens.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
            Sorry, maar er zijn maar 3 fotos waar groen niet overheersend is, en verder zie ik de knoppen al in de bloemen zitten. Wat moet me hier precies aan de winter doen denken?

40D | 8 | 50 | 100 | 300
            Er valt mij een beetje een tweedeling op als ik zo door de foto's kijk. Als eerste je tuin en de tweede een bos ofzo?

Ik vind het mooie plaatjes (zei de amateur), maar de kleuren zijn me te warm om het thema 'winter' eer aan te doen.

Pagina: 1

:strip_icc():strip_exif()/u/303601/crop6028d8488a610.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/151126/wisdom_of_the_ancients_60x60.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/271699/icon.jpg?f=community) 
            /u/117810/cupcake2.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/167062/1777paard.jpg?f=community)