Unagi schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:57:
DVD spelers en branders bestaan al zo lang en zijn zo "simpel" te maken voor fabrikanten dat je aan weinig apparaten een buil zal vallen. Als er al performance verschil is zal het nihil zijn. Kwalitatief, sja ga je er elke dag mee zeulen?
Geef op zijn minst aan wat je wensen zijn. Iemand die de hele dag gaat lopen met zo'n ding zal een stevige slimline willen.
Je zou zeggen dat er niks mis mee kan zijn met zo'n dvd speler/writer maar toch hebben ze vaak problemen met lezen/schrijven.
Mijn wensen ja, ik ga er niet de hele dag mee lopen maar ik zou hem wel eens willen meenemen dus mijn voorkeur gaat toch echt naar een slimline. Zo'n dikke is ook niks

, verder maakt de write/read snelheid niet zoveel maar alleen dat hij geen problemen heeft met lezen/schrijven.
Terw_Dan schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:58:
Maar daar is het forum niet bedoelt.
Met de link naar de PW die ik je geef kun je een prima overzicht vinden van de externe apparaten die er zijn, dan kun je daar prima reviews over zoeken. We verwachten immers dat je dat zelf doet, en als je geen ervaringen kunt vinden kun je daar je eigen conclusie uit trekken.
Wat voor conclusie kan ik daar uittrekken dan? Dat mensen geen problemen met die dingen hebben? Nee dat zeker niet, mensen zijn gewoon niet zo geinteresseerd in zo'n topic. Want zeg nou zelf, zal jij een speciale topic maken voor ervaringen van muizen bijv.
edit: Maar ok, ik zoek zelf nog wel verder. Ik dwing niemand om me te helpen hoor maar ik houd gewoon van goede ervaringen. 1 review zegt ook niet altijd alles over een product. Als iemand nog ervaringen heeft dan lees ik die graag
[
Voor 35% gewijzigd door
Negaiido op 19-03-2010 16:11
]