Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ammun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Hallo,

Voordat ik deze dopjes aanschafde heb ik goed gezocht naar ervaringen, en nergens ben ik mijn 'probleem' tegengekomen. Ik heb vandaag deze oortjes ontvangen, en even uitgeprobeerd op zowel mijn laptop, mp3 speler als elektronische piano. Bij elk van deze apparaten nam ik een, naar mijn idee, te hoog ruis niveau waar. Ik ben mij ervan bewust dat dit bij bijna elke koptelefoon het geval is, maar het valt me bij deze extra op.

Nu is mijn vraag of dit een defect kan zijn, of dat het "erbij hoort". Misschien hebben mensen ervaring met dit model die hier duidelijkheid over kunnen verschaffen.

Groeten.

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

Waarschijnlijk krijg je ruis door een lage impendance.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
De CX 300 II heeft een impedance van 16 ohm. Dat is dus echt niet zo laag dat dit problemen zou moeten opleveren. Ik ken het probleem met ruis dan ook niet.

Ik zou zeggen probeer de dopjes nog eens op een andere (goede) MP3 speler van een kennis of familie lid.

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

Mijn EP-830 heeft ook 16 ohm en daardoor op veel bronnen een zeer lichte ruis. Als ik m'n Sennheiser PC161 (32 ohm) op die bronnen aansluit heb ik nergens last van.