Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem waar ik er niet uitkom, en misschien met jullie hulp dat het opgelost kan worden.
Heb in mijn bezit een Intertoy cloon ipod: QW MP-040

Het aparaat wilt niet meer opstarten, het blijft hangen in het welkomstcherm.
Heb geen garantie meer en ook geen aankoopbon meer aanbezig .

Wat heb ik er zelf aangedaan:
1 De reset knop aan de zijkant ingedrukt met de bijgeleverde pennetje van de ipod
2 Aangesloten met de usb kabel aan de computer.
3 Computer herkend de ipod niet, er is dus geen contact
4 Ipod laten leeg lopen en opnieuw aangesloten op de pc in de hoop dat de stuurprogramma herkend wordt echter zonder resultaat.

Weet eigenlijk niet meer wat ik er aan kan doen.
Weet iemand hiermee raad ?

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:24

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Kan je niet in een soort recoverymodus opstarten?
Anders denk ik dat je pech hebt. :'(
Ik heb ook zo'n probleem gehad, maar dat was met een Creative Zen:Vision M, een HDD-speler.
Daarvan heb ik de HDD vervangen, maar dat kan je met een flash-speler niet doen.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ga representatief naar de intertoys; meldt dat je deze als kado hebt gekregen, maak er goed verhaal van... en met beetje coulante medewerker wordt het artikel wel geswapt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien het hier niet om een mediaspeler van Apple gaat, past dit beter in DMS :)

3i > DMS

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ghost Dog: Recovery modus is niet mogelijk, tenminste ik zou niet weten hoe.

Himlims: Naar de winkel is een beetje moeilijk volgens mij heeft mijn zoon het al een tijdje geleden gekocht waarschijnlik 2 jaar geleden of zo, dat ding is eigenlijk bijna niet gebruikt, wegens verbouwing van mijn woonkamer heeft het lang gestaan-gelegen op zolder.

Daedalus je hebt waarschijnlijk gelijk, ben nieuw op dit forum en tja moet eigenlijk beter kijken uit mijn dopen, bedankt.

Hoop dat er iemand met een goede idee komt, kan het niet hebben dat dat ding het niet doet,

Bedankt voor jullie reactie.

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:24

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Meestal (als die er is) kom je in recovery modus door twee knoppen tegelijk in te drukken/gedrukt te houden.
Bij mijn Zen Vision M moet ik de aanknop ingedrukt houden, en dan de resetknop indrukken en dan weer loslaten, en dan de aanknop loslaten.
Heeft de QW MP-040 überhaupt een resetknop oid?

Maar anders dan dat zie ik geen oplossing, en heb je toch echt pech ben ik bang. :/

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Verwijderd

Topicstarter
Ja , hij heeft een reset knop aan de rechterzijkant van de speler.
Geprobeerd met de aanknop ingedrukt te houden dan reset knop indrukken met een pennetje dan loslaten en aanknop loslaten , geprobeerd of het weer normaal opstart, resultaat is negatief.

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost.

Oplossing was:
Op internet zitten googlen en kwam op dit site:
http://www.iphoneclub.nl/...-qw-mp-204-van-intertoys/

Daarin heb ik dit gelezen:
->Fulya, hier de vrije vertaling:
1e: zet je mp4 speler uit
2e: houd de menu (m) toets ingedrukt en sluit de usb kabel aan
3e: de pc zal nwe software vinden en deze willen installeren, zorg ervoor dat het meegeleverde cd’tje in je cd-rom speler van je pc zit.
4e: je pc zal het de mp4-speler installeren, en als dit klaar is dan
5e: start consumer.exe op en selecteer de “Rock2*.rfw” firmware (deze staat op meegeleverde cd’tje)
6e: klik op update
7e: update start vanzelf en wacht tot hij klaar is.
Succes

Op mijn pc met Vista lukte het niet, ben dan op een pc met XP doen wat er beschreven was en in eerste instantie lukte het ook niet, maar na een tijdje rommelen plots ging het apparaat starten, ongelofelijk maar waar.

Hoe dan ook , opgelost.

Bedankt voor het meedenken.

Verwijderd

Topicstarter
Ben terug naar af, heb muziek er op kunnen zetten en wat foto's.

Van het ene moment op het andere liep het vast, kon er veder niets mee, moest op de reset knop indrukkken en van af dat moment gaat het niet meer aan, wat ik ook doe.

Mocht iemand misschien nog iets weten om hem toch weer aan de praat te krijgen dan hoor ik het graag.
Pagina: 1