Oke ik heb dus ff een klein probleempie, kheb een 486 mobo gekocht(+proc en ram) maar ik snap het niet helemaal. Ik heb verschillende 286'ers en 386'ers open gehad en mee lopen klooien maar een 486 is ff anders. 

zo ziet mijn mobo er ongeveer uit, niet helemaal maar het komt in de buurt.
Eertse probleem, waar sluit ik mijn floppy en hdd aan? ik denk dat met bij nummer 1 moet zijn(kzie daar slave en master staan) maar wat is dit voor aansluiting? moet daar een kaartje in?
Tweede probleem, die proc die erin zit heeft geen kewler
is dat een probleem bij een dx4? ook is de proc kleiner dan de socket, maar das geen probleem toch?
Derde probleem, er zit nu 16mb geheugen in, van 70ns werkt het als ik er 2 vervang met 2x8mb van 60ns of werkt dat niet?(60ns op 486 mobo)
vierde probleem, moet ik echt weer zo'n onwijs grote knop voor mijn toestenbord hebben? damn!!
Oke ik geef toe het zijn niet echt grote problemen maar ik weet het niet pcies(ik kon niet de exacte info uit de search trekken die ik wilde hebben).
Alvast bedankt,

zo ziet mijn mobo er ongeveer uit, niet helemaal maar het komt in de buurt.
Eertse probleem, waar sluit ik mijn floppy en hdd aan? ik denk dat met bij nummer 1 moet zijn(kzie daar slave en master staan) maar wat is dit voor aansluiting? moet daar een kaartje in?
Tweede probleem, die proc die erin zit heeft geen kewler
Derde probleem, er zit nu 16mb geheugen in, van 70ns werkt het als ik er 2 vervang met 2x8mb van 60ns of werkt dat niet?(60ns op 486 mobo)
vierde probleem, moet ik echt weer zo'n onwijs grote knop voor mijn toestenbord hebben? damn!!
Oke ik geef toe het zijn niet echt grote problemen maar ik weet het niet pcies(ik kon niet de exacte info uit de search trekken die ik wilde hebben).
Alvast bedankt,