Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 18:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Topicstarter
Ik heb hier een oude Blackberry 7290 liggen welke ik nog graag zou willen gebruiken als reserve telefoon.

Met het normale bellen & smsen zijn verder geen problemen, enkel wanneer ik een data verbinding wil maken lukt dit niet. Ik heb de data instellingen van Vodafone nagelopen (gebruik een prepaid kaart met internet blox).
Ook met mijn T-Mobile iPhone abbo simkaart kan ik (met de juiste instellingen) geen data verbinding maken.
Het vreemde is wel dat ik, wanneer ik de BB aansluit op mn laptop wel via de BB desktop software kan tetheren.

Heb via Google al gezocht maar daar heeft iedereen het over speciale BB abbo's wanneer je push mail e.d. wilt ontvangen. Maar het moet toch gewoon mogelijk zijn via Opera Mini te browsen met een GPRS toegangspunt ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
nou heb ik zelf geen BB maar ik heb gelezen (hier op het 9700 bold topic )dat vodafone GPRS requests van BB's afwijst tenzij ze een BB abbo hebben lopen?

• ricost

ricost

Topicstarter
Ik had het ook getest met een T-Mobile kaart en die gaf helaas hetzelfde probleem.
En het vreemde is wel dat ik via de Suite op mn PC wel een GPRS verbinding kan maken met het modem in het toestel.

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
hmm en de handleiding downloaden via inet en daarin speuren gaf ook nix? soms heb je wat mafs nodig / in te stellen

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Werkt niet. Je hebt een BIS/BES bundel nodig voor een BlackBerry.

Mijn boefje is liev!

• ricost

ricost

Topicstarter
JB schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:40:
Werkt niet. Je hebt een BIS/BES bundel nodig voor een BlackBerry.
Ook niet als je via Opera mini wilt werken ? :'(
Zo'n BIS/BES bundel is vast niet prepaid te regelen...

Pagina: 1