[OL2007/Win7] links in een mailbericht openen lukt niet *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik gebruik outlook 2007 al een tijdje naar tevredenheid, echter nu kan ik sinds kort geen links of artikelen meer openen.Ik krijg dan de volgende melding:
"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen.neem contact op met de systeembeheerder.

Ik ben zelf de beheerder van mijn systeem, maar ik heb geen idee!
Ik gebruik W 7 in combinatie met offfice 2007 en mijn browser is Safari.

Als iemand een idee heeft?........ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moirraine
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-02-2024
Heb je niet toevallig admin rechten nodig voor Safari om een of andere reden? Als outlook zonder Admin rechten werkt, maar Safari die wel nodig heeft, dan ga je de bietenbrug op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Kleine titeledit, was: 'links openen in een mailbericht lukt niet'
Edit: welkom op GoT! Zoals je ziet heb ik met name even het onderwerp (OL2007) in de titel gezet zodat het iedereen meteen duidelijk is over welke mailclient het gaat.

Het kan inderdaad geen kwaad om te zien of even IE als default browser in te stellen (en dan indien nodig te rebooten?) helpt.

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 19-03-2010 11:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dit is inderdaad een probleem met de registratie van de standaard browser in Windows.
Als het heen en terug wisselen van de standaard browser niet werkt, gebruik dan de registry key van hier;
http://www.msoutlook.info/question/242

Hierna kan je weer alle defaults aan Safari geven als je dat wilt.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanx de reg key heeft geholpen!

gr