Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

uhm... ik denk geen peut

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05
Aangezien we niet wisten of van onze ouwe pontiac het waarschuwingslampje van de benzinemeter wel werkte (als uberhaupt aanwezig) zijn we dat voorzichtig gaan proberen op korte stukjes. Alleen een beetje vergeten.
ahum.

Vanmorgen startte de auto prima, maar viel meteen weer uit., een keer of wat geprobeerd maar geen succes. Beetje gas gaan geven en het gaspedaal leek omgekeerd te werken. eg maar gas geven is smoren. Gas los was poging to stationair, maar viel meteen weer uit.

mja... we denken dat het lampje dus niet werkt :D
dussuh... 8)7 even wat benzine halen geen punt, maar is het een kwestie van volgooien en starten? of moet je in dergelijke situaties nog actie ondernemen op leidingen oid?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Heel goed ook voor de motor om hem tot de laatste druppel laten zuigen ..... 8)7

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Proberen vol te gooien en starten (je moet waarschijnlijk even tijdje doorstarten omdat de leidingen droog zijn)

mocht dit na een middag start niet werken, kijk of je bougies wel brandstof krijgen en maak deze even schoon.

Ik heb ook wel is bij een kennis gehad dat die de tank leeg had. Echt de hele accu 2x leeg gestart maar toen werkte hij wel, startmotor mocht meteen vervangen worden.

Succes

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
maakt niet uit.

Gewoon vullen en starten :)

Heeft ook een computer!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57

Standeman

Prutser 1e klasse

Het zal wel geen diesel zijn, dus moet het gewoon lukken!

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 22:12
Volgens mij kan je gewoon er weer benzine ingooien, en dan zal hij vrij snel weer starten. Moet je wel even proberen, omdat het even zal duren voordat de nieuwe benzine de motor heeft bereikt.

Edit: Spuit 39458

[ Voor 5% gewijzigd door !null op 19-03-2010 10:57 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Verwijderd

het kan zijn zodra je de auto op contact zet dat je de pomp hoort lopen, dit gewoon een paar keer herhalen , op contacten zetten , pomp laten lopen , van contact af en er weer op enz enz

zo hoef je niet de startmotor en accu te belasten

• paQ
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:54:
Heel goed ook voor de motor om hem tot de laatste druppel laten zuigen ..... 8)7
de aha-erlebnis kwam pas nadat ik natgeregend, de accu doormetend, weer op de bank zat en mijn vrouw zei: het lampjhe is niet gaan branden he :+
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:01:
het kan zijn zodra je de auto op contact zet dat je de pomp hoort lopen, dit gewoon een paar keer herhalen , op contacten zetten , pomp laten lopen , van contact af en er weer op enz enz

die hoor je lopen zodra je start. En als de motor uitvalt hoor je hem nog een keer even.

[ Voor 39% gewijzigd door paQ op 19-03-2010 11:02 ]

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:01:

Heeft die oude pontiac (klinkt als een klassieker ding van <1980 om eerlijk te zijn) uberhaupt een brandstofpomp? Als het een carburateur is niet perse...

Gewoon vol gooien dus en er ook een flesje carb/injectorcleaner in mieteren, want de rotzooi van onder in je tank zit nu in je leidingen en carburateur/injectoren.

Betere manier om er achter te komen hoe veel ie zuipt is gewoon vol gooien, ~200km er mee rijden en dan weer vol gooien...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• paQ
tis een 1985 fiero V6 GT

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-11 22:20

Jiffy

God, you're ugly!

DropjesLover schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:06:
Betere manier om er achter te komen hoe veel ie zuipt is gewoon vol gooien, ~200km er mee rijden en dan weer vol gooien...
TS wilde niet weten hoeveel dat dingt zuipt (wsl veel), maar of het waarschuwingslampje van 'tank bijna leeg' het nog wel deed. Niet dus. :)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• paQ
8 liter benzine erin
starten, uit
starten, en lopen *O*

dat gebeurd me niet nogeens :P

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

is er geen zekering gesprongen waardoor dat lampje het niet meer doet? ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 22:12
:Y _O-

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

talin

ES-MA

Jiffy schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:15:
[...]

TS wilde niet weten hoeveel dat dingt zuipt (wsl veel), maar of het waarschuwingslampje van 'tank bijna leeg' het nog wel deed. Niet dus. :)
kost zo'n lampje?

volgens mij minder dan alle moeite die hij nu moet doen om alles weer aan de praat te krijgen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:26

page404

Website says no

talin schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:59:
[...]

kost zo'n lampje?

volgens mij minder dan alle moeite die hij nu moet doen om alles weer aan de praat te krijgen.
een mens moet toch hobbies hebben :P

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:05

Krentenbol

Prutz0r

talin schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:59:
[...]

kost zo'n lampje?

Het kan ook aan andere dingen liggen dan het lampje ;) Zekering, bedrading, etc.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Benzinebak toch? Gewoon peut in pleuren, paar keer proberen te starten. Brandstofpomp duwt de brandstof wel door de leiding.

Bij een diesel is het wat lastiger. Daarbij moet je eerst de leiding ontluchten door met een vacuumpomp de diesel door de leiding te trekken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:05

Krentenbol

Prutz0r

Probleem is al opgelost :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:26

-tom-562

Oliesjeik

DropjesLover schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:06:
[...]

Heeft die oude pontiac (klinkt als een klassieker ding van <1980 om eerlijk te zijn) uberhaupt een brandstofpomp? Als het een carburateur is niet perse...

Gewoon vol gooien dus en er ook een flesje carb/injectorcleaner in mieteren, want de rotzooi van onder in je tank zit nu in je leidingen en carburateur/injectoren.

Een carburateur is in beperkte mate zelf aanzuigend, d.w.z. hij kan de vlotterkamer leegtrekken. hij kan niet benzine uit een tank trekken die 2 meter verderop ligt, op een lager punt... Dus er zit gewoon een brandstofpomp in

Vaak bu'j te bang!

• paQ
geen idee of er wel een lampje IS.
Ik had namelijk vorige keer alle lampjes vervangen.
De accu kreeg geen laadstroom van de dynamo omdat het acculampje stuk was :|
Wat een ruksysteem zeg.

De zekering die gesprongen was kwam doordat de radio op de min van de verlichting was aangesloten ipv op de massa van het chassis. Bedankt vorige eigenaar :(

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:19

4x2

lộn xộn quá

Meeste auto's werkt dat zo hoor, geen dynamolampje = geen laadstroom, dat lampje bekrachtigd de dynamo eventjes als je de auto start.

En de massa vd verlichting zit doorgaans op het chassis, dus iets klopt daar niet denk ik :p

leeg

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

Die fiero's zijn electrisch sowieso een ramp. Ze staan er trouwens om bekend dat ze hun naam veel eer aandoen, dus ik zou het electrische gedeelte sowieso eens goed nakijken als ik de TS was :X .

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:55
McKaamos schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:24:
Benzinebak toch? Gewoon peut in pleuren, paar keer proberen te starten. Brandstofpomp duwt de brandstof wel door de leiding.

Bij een diesel is het wat lastiger. Daarbij moet je eerst de leiding ontluchten door met een vacuumpomp de diesel door de leiding te trekken.
Daarom zit er meetal ook zo een knijpding onder de motorkap van een diesel.
Dan kan je de diesel alvast tot aan de motor brengen moest je zonder vallen.

Heb het gelukkig nog nooit niet nodig gehad.
Pagina: 1