Mini voeding gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen2289
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 18:56
Voeding nodig voor de volgende setup:

Behuizing: Hiper HMC-2K53A-A0
Mobo: GigaByte GA-MA785GM-US2H
Geheugen: OCZ Gold Dual Channel Kit - Geheugen - 4 GB : 2 x 2 GB
Processor: Amd Phenom 8650 X3. (wordt binnenkort vervangen door een AMD Athlon II X2 235e)

Mijn probleem is dat de voeding die standaard in de Hiper behuizing zit kapot is. Nu wil ik daar een vervanging voor hebben. Dat is iets moeilijker dan ik had verwacht.

Nu zou ik graag willen weten of er iemand hier een idee heeft wat voor voeding hier in zou passen.
PICO psu's zouden kunnen werken maar een "gewone" voeding heeft mijn voorkeur.

De afmetingen van de voeding mogen zijn:

Breedte: 8Centimeter
Hoogte: 4Centimeter
Lengte: 14Centimeter

Het mag een milimetertje meer zijn als het moet;)
Voeding moet minimaal 120Watt constant kunnen leveren lijkt me.

Graag hoor ik van jullie!

Groet,
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:36
Koop een standaard ATX-voeding waarvan je weet dat er een 120 mm fan in zit. Schroef de behuizing open en monteer de printplaat in je pc. Je moet natuurlijk wel zeker weten dat de printplaat inclusief componenten/heatsinks niet groter is dan de door jou opgegeven afmetingen en dat het afgeschermd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen2289
Dan zit ik alsnog met de afmetingen. De afmetingen van een standaard ATX voeding zijn van binnen alsnog te groot.
Dit heb ik al geprobeerd met een stanaard huntkey voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien Shuttle voedingen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Kan je niet via Hiper aan een voeding komen?
wat is er mis met een pico psu? Deze zij heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je niet gewoon eenzelfde voeding kopen. Even zoeken op en het typenummer (bijvoorbeeld op ebay, en dan bij voorkeur op ebay.de) en grote kans dat je er zo een kunt vinden zonder al teveel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik heb denk ik wel zoiets liggen, dat is volgens mij een formaat wat vaak gebruikt wordt in de Mini-ITX cases. Maakt wel een hoop herrie dankzij een kleine fan.
Heb je al eens gemeten hoeveel het verbruikt? Als je met een 120watt PicoPSU af kan zou ik dat zeker doen. Lekker stil en efficient.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen2289
Van wat ik begrijp is Hiper failliet. Je kan ze ook niet meer mailen o.i.d. de adressen bestaan niet meer.
PICO psu is een mogelijkheid alleen dan moet er een adapter bij dus dan lopen de kosten gelijk al flink op.

!Null kan je me anders een PM sturen over wat je nog hebt liggen? Als het zou passen heb ik daar zeker interesse in. De fan kan ik altijd vervangen door een stillere lijkt me zo.

Thnx voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Jeroen2289 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:00:
Van wat ik begrijp is Hiper failliet. Je kan ze ook niet meer mailen o.i.d. de adressen bestaan niet meer.
PICO psu is een mogelijkheid alleen dan moet er een adapter bij dus dan lopen de kosten gelijk al flink op.
Ook al is het bedrijf failliet, grote kans dat er toch nog zat spares te vinden zijn (of misschien juist een grotere kans als iemand de boedel van het failliete bedrijf heeft overgenomen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen2289
Elke email die je er heen stuurt krijg je terug. De emailadressen lijken niet meer te bestaan.
Dit had ik al geprobeerd. Of iemand moet toch nog een werkend emailadres weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Maar je hoeft die kneut toch ook niet via Hiper te kopen?
Zoek gewoon op het typenummer van die voeding,grote kans dat je wel een winkel tegenkomt die die dingen gewoon levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-08 21:55
Denk dat je de grootste kans hebt qua afmetingen met een Pico PSU, of met deze voeding van Coolermaster (officieel voor de Cavalier 2 & 4).

Ben zelf al wel eens (via een ander forum) op zoek geweest naar een voeding voor de Cavalier en zie dat de afmetingen wel erg overeen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Pagina: 1