ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Verwijderd
Welke videokaart?
Links?
Plaatjes?
Foto's?
Welke aansluitingen zitten er op het moederbord?
Wat staat er in de handleiding?
Waar is gezocht voor een antwoord?
Wat is er nog meer gedaan om de aansluiting te vinden?
Er zit een coaxiale SPDIF-aansluiting aan de achterkant van het moederbord. Het valt alleen niet direct te begrijpen waarom iemand een videokaart op de externe SPDIF-poort aan wil sluiten.
Uit de handleiding:
Coaxial S/PDIF Out Port
This port provides digital out to an extern al audio system that supports digital coaxial audio. Before using this feature, ensure that your audio system provides a coaxial digital audio in connector.
(pagina 5)
Links?
Plaatjes?
Foto's?
Welke aansluitingen zitten er op het moederbord?
Wat staat er in de handleiding?
Waar is gezocht voor een antwoord?
Wat is er nog meer gedaan om de aansluiting te vinden?
Er zit een coaxiale SPDIF-aansluiting aan de achterkant van het moederbord. Het valt alleen niet direct te begrijpen waarom iemand een videokaart op de externe SPDIF-poort aan wil sluiten.
Uit de handleiding:
Coaxial S/PDIF Out Port
This port provides digital out to an extern al audio system that supports digital coaxial audio. Before using this feature, ensure that your audio system provides a coaxial digital audio in connector.
(pagina 5)
[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 10:39 ]
Heb alles na gekeken.
Plaatjes: LINK.
Heb op Google gezocht maar kwam ook niet verder.
Collega's zeggen dat het wel moet gaan.
Maar ik heb ook speaker poorten erop zitten enz. en ik heb links onderin ook iets van audio zitten.
waar in de front audio op heb maar de bovenste rij is dan niet in gebruik.
Overige info: Link.
Video kaart is een: Link.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Plaatjes: LINK.
Heb op Google gezocht maar kwam ook niet verder.
Collega's zeggen dat het wel moet gaan.
Maar ik heb ook speaker poorten erop zitten enz. en ik heb links onderin ook iets van audio zitten.
waar in de front audio op heb maar de bovenste rij is dan niet in gebruik.
Overige info: Link.
Video kaart is een: Link.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Ja dat weet ik dat die daar zit
...
Maar waar het mij om gaat dat ik dus Via HDMI geen aparte kabel hoef te trekken naar de TV.
Weten jullie hier een oplossing voor....
Maar waar het mij om gaat dat ik dus Via HDMI geen aparte kabel hoef te trekken naar de TV.
Weten jullie hier een oplossing voor....
Verwijderd
In de handleiding staat geen interne S/PDIF-poort bij de lijst met interne aansluitingen.
Maar is er geen andere oplossing voor dat ik geen Extra audio kabel te hoeven te trekken naar de Tv.
Pagina: 1