Tonetastic/4080 ringtone-oplichter

Pagina: 1
Acties:

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:00
Zojuist werd ik verrast door 3 sms-jes:
SMS OK naar 4080 om je download te ontvangen. Deze sms kost 25c/bericht. Stoppen: tc stop. Tonetastig Abbonnementsdienst: 150c/bericht, max 6 sms/wk.
SMS nu OK naar 4080 om je download te ontvangen en dit javagame abonnement.Max 3 items/wk, 9E/wk. Info: www.tonetastic.nl. Afmelden? sms stop naar 4080.
SMS nu OK naar 4080 om je download te ontvangen en dit polytone abonnement.Max 3 items/wk, 9E/wk. Info: www.tonetastic.nl. Afmelden? sms stop naar 4080.
Ik heb uit reactie direct stop naar 4080 ge-sms't, maar even later werdt ik weer verblijdt(not), met nog eens 2 sms'jes:
SMS OK naar 4080 om je download te ontvangen. Deze sms kost 25c/bericht. Stoppen: tc stop. Tonetastig Abbonnementsdienst: 150c/bericht, max 6 sms/wk.
SMS nu OK naar 4080 om je download te ontvangen en dit javagame abonnement.Max 3 items/wk, 9E/wk. Info: www.tonetastic.nl. Afmelden? sms stop naar 4080.
Ik heb al een e-mail gestuurd met de klacht en de eis dat de geleden schade wordt gerestitueerd, maar ik blijf het vreemd vinden dat ik uit het niets ineens 5 abonnementen afgesloten blijk te hebben :X
Is een van jullie dit eens overkomen en hoe hebben jullie dit opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door Gammro op 19-03-2010 09:50 ]

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-01 12:44
Misschien iemand die u via een website heeft ingeschreven?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:03

D4NG3R

kiwi

:)

Waarschijnlijk een of ander kind dat aan een reclame op het internet meedeed.. en zomaar een nummer invult, 1x problemen mee gehad met yamba. Meteen gemailed en geld terug geeisd (was ~14 euro.. had 20/30 sms'jes ontvangen :()

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:03

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

No offence hoor, maar heb je dan niet in de gaten dat het merendeel van die ringtone aanbieders echt op of over het randje bezig zijn qua regels ?

IMO zijn al die aanbieders van ringtones oplichters gezien er altijd in de kleine lettertjes staat dat niet alleen de eerste gratis is maar dat je dan een heel abo afsluit bij die mensen :s .

Signature

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 15:29
iemand is je aan het aanmelden voor x diensten.
Ik denk dat je mischien wel iets bij de opta kan fixen.
is een nederlands bedrijf en zomaar aanmelden mag volgens mij niet zomaar.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Gammro
BGB4rn schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:41:
No offence hoor, maar heb je dan niet in de gaten dat het merendeel van die ringtone aanbieders echt op of over het randje bezig zijn qua regels ?

IMO zijn al die aanbieders van ringtones oplichters gezien er altijd in de kleine lettertjes staat dat niet alleen de eerste gratis is maar dat je dan een heel abo afsluit bij die mensen :s .
Mag ik je erop wijzen dat ik zelf absoluut niks met deze Ringtone boer heb gedaan, ik heb nog nooit een ringtone oid besteld, en weet van de abonnementen waar je dan aan vastzit. Het is mij voornamelijk de vraag waarom ik uit het niets een abonnement krijg.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:09
crazyx schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:32:
Misschien iemand die u via een website heeft ingeschreven?
Precies, en is het dan niet gewoon zo dat je pas bij het SMS'en van OK daadwerkelijk het abonnement aangaat? In dat geval, niets aan de hand, gewoon negeren. Mailtje erachteraan kan natuurlijk geen kwaad.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gammro schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:08:
Het is mij voornamelijk de vraag waarom ik uit het niets een abonnement krijg.
Volgens mij heb je nog geen abo, maar wordt je er eentje aangeboden. Dus geen oplichter maar spammer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gammro
Ik heb al het volgende gekregen:
Geachte heer Gammro.

Bedankt voor uw mail.

Uit uw mail maken wij op dat iemand waarschijnlijk het onjuiste nummer heeft ingevoerd op onze site www.tonetastic.nl teneinde een ringtone te downloaden.
U heeft nooit met "ok" beantwoord dus u bent geen abonnee bij ons geworden noch kost het u geld.

Mailt u voor alle zekerheid uw gsm nummer, dan controleren wij deze in ons systeem en melden het af indien van toepassing.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tonetastic

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:49
Ik heb helemaal niks met ringtoneaanbieders en denk ook dat ze vaak op de grens (of er net over) werken, maar dit topic is echt een storm in een glas water... Bij deze aanbieder moet je na het online ingeven van een telefoonnummer nog bevestigen vanaf je mobiel, dat lijkt me een alom geaccepteerd en prima systeem. En blijkbaar hebben ze ook een snelle klantenservice met een net antwoord. De TS staat hier een beetje in zijn hemd, pas de titel maar snel aan.

• Gammro
Ik vond de titel inderdaad wat overdreven, maar kan niet vinden waar ik zelf de Titel kan aanpassen.

Verder was ik niet bekend met hun systeem, gezien de berichten die ik kreeg nogal erop leken dat het geld meteen op mn rekening zou worden gezet.
Pagina: 1