Zojuist werd ik verrast door 3 sms-jes:
Is een van jullie dit eens overkomen en hoe hebben jullie dit opgelost?
SMS OK naar 4080 om je download te ontvangen. Deze sms kost 25c/bericht. Stoppen: tc stop. Tonetastig Abbonnementsdienst: 150c/bericht, max 6 sms/wk.
SMS nu OK naar 4080 om je download te ontvangen en dit javagame abonnement.Max 3 items/wk, 9E/wk. Info: www.tonetastic.nl. Afmelden? sms stop naar 4080.
Ik heb uit reactie direct stop naar 4080 ge-sms't, maar even later werdt ik weer verblijdt(not), met nog eens 2 sms'jes:SMS nu OK naar 4080 om je download te ontvangen en dit polytone abonnement.Max 3 items/wk, 9E/wk. Info: www.tonetastic.nl. Afmelden? sms stop naar 4080.
SMS OK naar 4080 om je download te ontvangen. Deze sms kost 25c/bericht. Stoppen: tc stop. Tonetastig Abbonnementsdienst: 150c/bericht, max 6 sms/wk.
Ik heb al een e-mail gestuurd met de klacht en de eis dat de geleden schade wordt gerestitueerd, maar ik blijf het vreemd vinden dat ik uit het niets ineens 5 abonnementen afgesloten blijk te hebbenSMS nu OK naar 4080 om je download te ontvangen en dit javagame abonnement.Max 3 items/wk, 9E/wk. Info: www.tonetastic.nl. Afmelden? sms stop naar 4080.
Is een van jullie dit eens overkomen en hoe hebben jullie dit opgelost?
[ Voor 3% gewijzigd door Gammro op 19-03-2010 09:50 ]