RSS Download en Batch upload software linux VPS

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Hey hey!

Op het moment run ik een anime website met ddl links. Ik en mn admins moeten alles manual download van tokyotosho en dan weer uploaden naar MU. Ik dacht: waarom kan dit niet makkelijker op een server.

Zelf gebruik ik Zoom's fileuploader op windows maar ik heb een slome internet connectie.

Dit is wat ik graag wil doen en ik ben op zoek naar een script die dit kan:

een RSS torrent downloader (net zoals in utorrent met filters graag) web client. Alles wordt dan naar 1 map gedownload. Een andere script "watch-t" dan die folder en zodra er een file staat, wordt het automatisch geupload naar MU (en 2shared.com ook als dat kan).

That's basically it.

Kan dit of niet? Als dit niet kan koop ik een Fender Telecaster met het geld dat ik voor mn server moet gaan betalen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ortixx schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 04:10:

Kan dit of niet? Als dit niet kan koop ik een Fender Telecaster met het geld dat ik voor mn server moet gaan betalen lol.
Alles kan. Of het mag (en 'netjes' is om een andere site op die manier leeg te leechen) is een tweede.

Maar evengoed doen we niet aan script requests - we zien hier liever dat je dan op z'n minst zelf ook de moeite neemt om daadwerkelijk iets in elkaar te zetten of zelf op zoek te gaan naar een oplossing.

[ Voor 23% gewijzigd door alt-92 op 19-03-2010 08:38 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ortixx schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 04:10:
Er zijn zeker opties, om dit zelf wat te scripten...

Maar een Telly lijkt me toch een veel nuttigere besteding van je geld hoor... ik ben er zelf ook voor aan het sparen :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
alt-92 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:37:
[...]

Alles kan. Of het mag (en 'netjes' is om een andere site op die manier leeg te leechen) is een tweede.

Maar evengoed doen we niet aan script requests - we zien hier liever dat je dan op z'n minst zelf ook de moeite neemt om daadwerkelijk iets in elkaar te zetten of zelf op zoek te gaan naar een oplossing.
nou ik was niet zo zeer een script aan het requesten. Ik heb dus net zelf uitgevonden dan mn eerste gedeelte met torrentflux kan. Zelf ben ik niet echt een scripter. Ik leer op dit moment php, maar ik kan er nog niet zo veel van, laatstaan een script schrijven dat automatisch dingen naar MU upload.

En ik snap niet echt wat je bedoelt met leeg leechen... Ik seed altijd minsten een ratio van 4:1 als dat is wat je bedoelt.

Zoals ik zei: Ik script niet dus ik kan het niet. Ik ben op zoek gegaan naar scripts en had dus torrentflux gevonden. Ik ben niet zo'n type dat automatisch in een forum post als ik geen zin heb om iets te vinden. Ik zoek altijd eerst. In forums posten is echt een last resort voor mij.

Evengoed, nummer 1 is dus opgelost, als iemand van een script afweet dat automatisch upload...? Op hotscripts kan ik niet echt iets vinden. Het enige wat ze daar hebben zijn MU clone's enzo... Ik wil juist het tegenovergestelde 8)7 |:(

Ik ga eens in mijn boek kijken of ik wat kan vinden.