Toon posts:

[2008 r2] Terminal omgeving inloggen is 1e 10min erg traag*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Probleem wat ik heb is dat ik diversen redirects heb ingesteld.

Desktop
Startmenu
Documenten etc

Probleem wat zich nu bevind is dat wanneer ik inlog en vervolgens vanuit start naar my documents gaat, dat dit heel langzaam gaat. Server gebruikt op dat moment 60 % cpu op explorer.exe van de betreffende gebruiker. Na een 10 minuten is dit pas verdwenen en gaat alles wel snel. Maar wanneer ik weer uitlog en opnieuw inlog is het probleem weer aanwezig.

Daarnaast wanneer je op je eigen gebruikersnaam klikt en al je folders ziet, dit gaat wel gewoon snel. Engiste probleem is de Library.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"Probleem" zegt helemaal niets, dat haal ik dus uit je topic titel en probeer dat wat te versimpelen :)

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 23:36

@r!k

It is I, Leclerq

Heb je niet gewoon een enorm groot gebruikersprofiel?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een roaming profiel wordt synchroon geladen en kan dus niet 'naijlen', het zou eerder iets zijn als printermapping ofzo maar de topicstarter heeft dat ga ik er van uit allemaal al geprobeerd (aangezien ie niet aangeeft wat ie al geprobeerd heeft) :)

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:32

_AN

Heb je al geprobeerd onder een andere gebruiker?
Wellicht kun je deze gebruiker een nieuwe profiel geven?
Staan alle redirects wel goed? Klinkt als een server die op zoek is naar iets wat er niet is..

Verwijderd

Wat te denken aan even in eventvwr kijken?
En ga je direct na aanmelden naar mijn documenten of kan je ook 2uur aangemeld zijn en klik je daarna op mijn documenten? Dit om je login script etc uit te sluiten.

Je info is wel heel beperkt.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:58:
Wat te denken aan even in eventvwr kijken?
En ga je direct na aanmelden naar mijn documenten of kan je ook 2uur aangemeld zijn en klik je daarna op mijn documenten? Dit om je login script etc uit te sluiten.

Je info is wel heel beperkt.
idd dat of: http://blogs.technet.com/...e/2010/01/13/3305263.aspx

:>

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

check de performance van alle componenten:
-disk
-cpu
-mem
-netwerk (local nic en switch)
-performance van fileserver, domain controllers, evt andere servers waar redirects/mappings naartoe worden gemaakt
Pagina: 1