[V&A] Aparte categorieen voor Intel Core 2 / iX

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik moet zeggen dat met de halve wereld die overstapt van Core 2 / iets anders naar i3/i5/i7 of misschien straks i9, het er niet overzichtelijker op wordt. Er gaat spul in de verkoop en daarbij vind ik het behoorlijk vervelend om al het nieuwe spul tussen het oude terug te vinden. Voor videokaarten zijn er ook zoveel mooie categorieen, waarom dan niet voor deze generatie?

Bij deze stel ik dus een nieuwe categorie voor om een betere blik op de zaken te krijgen:

1. De oude Core, hernoemd naar Core 2 en hierin staan alle Core 2 Duo & Quad-derivaten.
2. De nieuwe Core iX, voor alle CPU's met of zonder onboard IGP @ i3/i5/i7/i9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog beter: een slider met introductiedatum/eerste prijsvermelding, dat lijkt mij technisch mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Snap ik niet, leg uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit soort dingen moet je juist niet willen categoriseren op de manier zoals dat nu gedaan wordt. Gebruik hiervoor gewoon de filters (rechts te vinden), op die manier kan je zeer specifiek resultaten vinden. Nog meer opdelen wordt alleen maar onoverzichtelijk als je een grote groep gegevens wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorteren op introductiedatum, er zitten namelijk ook C2D's tussen die een oude naam hebben, maar wel op 45nm zijn gebakken.

met een filtertje "eerste prijsvermelding $datum - 6 maanden" filter je de verouderde modellen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Maar mensen... ik heb het voornamelijk over de V&A!

Heeft slechts ten dele betrekking op de PW waar het al redelijk is geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik ben het wel met Jejking eens. Vooral voor laptops is het handig. Ben namelijk op zoek naar laptops met 14inch en een Core iX processor alleen dan krijg je wel een rijtje waarop je elk product moet klikken of het een "nieuw" model is of niet.

Self reflection is the school of wisdom

Pagina: 1