Hey mensen...
Ik heb een vraagje.
Vandaag kwam ik op het grandiose idee, dat mijn tv best leuk is voor wat games.
Dus met alle moed op internet wat rondgezocht, en gekomen tot een oplossing.
Een DVI-HDMI kabel zou de oplossing zijn.
Nu werd me dus verteld bij een electro-shop, dat dit waarschijnlijk niet werkt.
Mijn idee was dus als volgt:
Mijn monitor blijft mijn monitor, en de tv word voor Films en games.
Volgens de verkoper van D*xs*ns was dit totaal niet mogelijk, omdat je alleen je scherm kan uitbreiden.
Nu wil ik dus weten of het dus wel of niet kan.
Die man wist namelijk ook het verschil tussen DVI-I en DVI-D niet, en volgens hem was daar ook geen verschil in.
Ook toen ik vroeg voor een geluidskabel, was dit volgens hem niet nodig omdat HDMI dit standaard door geeft.
Toen heb ik hem dus moeten uitleggen dat HDMI dit wel kan, maar DVI niet, en aangezien ik van DVI naar HDMI moest, dit dus niet mogelijk was.
Mijn video-kaart ondersteunt meerdere schermen, dus ik hoop dat jullie mij iets kunnen vertellen over het hoe en wat van het aansluiten.
Alvast bedankt.
Mvg Ricardo
Ik heb een vraagje.
Vandaag kwam ik op het grandiose idee, dat mijn tv best leuk is voor wat games.
Dus met alle moed op internet wat rondgezocht, en gekomen tot een oplossing.
Een DVI-HDMI kabel zou de oplossing zijn.
Nu werd me dus verteld bij een electro-shop, dat dit waarschijnlijk niet werkt.
Mijn idee was dus als volgt:
Mijn monitor blijft mijn monitor, en de tv word voor Films en games.
Volgens de verkoper van D*xs*ns was dit totaal niet mogelijk, omdat je alleen je scherm kan uitbreiden.
Nu wil ik dus weten of het dus wel of niet kan.
Die man wist namelijk ook het verschil tussen DVI-I en DVI-D niet, en volgens hem was daar ook geen verschil in.
Ook toen ik vroeg voor een geluidskabel, was dit volgens hem niet nodig omdat HDMI dit standaard door geeft.
Toen heb ik hem dus moeten uitleggen dat HDMI dit wel kan, maar DVI niet, en aangezien ik van DVI naar HDMI moest, dit dus niet mogelijk was.
Mijn video-kaart ondersteunt meerdere schermen, dus ik hoop dat jullie mij iets kunnen vertellen over het hoe en wat van het aansluiten.
Alvast bedankt.
Mvg Ricardo