Na zoeken op internet en GoT heb ik niet echt kunnen vinden wat ik zoek, dus daarom de vraag. Als het niet in het juiste forum staat, verplaats het dan maar MrMOD
.
Mijn situatie:
* een vaste analoge KPN-lijn met mijn standaardtelefoonnummer, ook benodigd als alarmlijn
* een UPC avond/weekend telefoonlijn met geheim nummer
* een UPC Arris modem
* een DIR655 router
Ik wil het volgende:
* als er gebeld wordt op 1 v/d 2 lijnen moet de (enige) telefoon gewoon overgaan
* als ik bel wil ik kunnen kiezen welke lijn ik pak met een keuzenummer of op basis van standaardregels
* ook via bijvoorbeeld VOIPbuster kunnen bellen
Ik heb veel gelezen over de FritzBox, maar dat draait via ADSL. En aangezien de VOIP van mijn oude ST780WL ook niet werkt zonder ADSL heb ik er een hard hoofd in dat het met een FritzBox wel gaat werken...
Dus: welke hardware moet ik nu nog aanschaffen om te krijgen wat ik wil?
Mijn situatie:
* een vaste analoge KPN-lijn met mijn standaardtelefoonnummer, ook benodigd als alarmlijn
* een UPC avond/weekend telefoonlijn met geheim nummer
* een UPC Arris modem
* een DIR655 router
Ik wil het volgende:
* als er gebeld wordt op 1 v/d 2 lijnen moet de (enige) telefoon gewoon overgaan
* als ik bel wil ik kunnen kiezen welke lijn ik pak met een keuzenummer of op basis van standaardregels
* ook via bijvoorbeeld VOIPbuster kunnen bellen
Ik heb veel gelezen over de FritzBox, maar dat draait via ADSL. En aangezien de VOIP van mijn oude ST780WL ook niet werkt zonder ADSL heb ik er een hard hoofd in dat het met een FritzBox wel gaat werken...
Dus: welke hardware moet ik nu nog aanschaffen om te krijgen wat ik wil?