[iPod touch] Deel jackplug blijft in aansluiting steken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een ipod touch 8 gigabyte, laatst had ik oortjes van philips gekocht.En ik deed de oortjes in de ipod en hij gaf gewoon geluid. Toen ik de oortjes eruit haalde en gewoon zonder oortjes of speakers wilde luisteren, kwam er geen geluid meer uit de ipod. Wat bleek: het voorste stukje van de oortjes is blijven zitten in de ipod. Ik heb geprobeerd hem eruit te halen maar dat is niet gelukt. Toen heb ik de ipod opgestuurd naar apple, maar die zeiden dat ze er niks aan konden doen. Weet iemand wat ik nu moet doen ?
alvast bedankt
groetjes job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:07
Bedoel je daarmee dat het hele jack plugje is afgebroken of een stukje daarvan? Ik neem verder aan dat je op een normale manier met de oortjes bent omgegaan? Ja kan proberen contact op te nemen met Philips en hun aansprakelijk stellen voor het "slopen" van je iPod door een defect product van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb de titel aangepast van "schade aan ipod touch 8g" naar "[iPod touch] Deel jackplug blijft in aansluiting steken", zodat het wat beter de lading dekt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marijn100 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:30:
Bedoel je daarmee dat het hele jack plugje is afgebroken of een stukje daarvan? Ik neem verder aan dat je op een normale manier met de oortjes bent omgegaan? Ja kan proberen contact op te nemen met Philips en hun aansprakelijk stellen voor het "slopen" van je iPod door een defect product van hun
nee alleen het voorste deel van de jack plugje is afgebroken, en ja ik ben er gewoon mee omgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Beetje raar dat ze er niets tegen willen doen, ik denk dat de enige oplossing dan openschroeven is

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:39
Kleine schroevendraaier met magneetje aan uiteinde werkt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe wil je de ipod opendraaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb effe rondgezocht en je kunt de ipod wel openmaken maar dan krijg je hem niet meer dicht want is gelijmd.
http://www.youtube.com/wa...GB&hl=en-GB&v=gKdXJVBuAjI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er vanuitgaande dat de kern van de minijack ook in het uiterste topje nog plastic bevat: proberen een (hete) naald er in te drukken en het topje zo naar buiten trekken.

Of, als het hele topje van metaal gemaakt is: met een heel dun boortje een gaatje in het topje boren en er vervolgens een naald oid in drukken.

Geen idee of je op deze manier voldoende kracht kunt zetten om het topje naar buiten te trekken maar aangezien het ding al bij Apple geweest is, wellicht de moeite waard.

[edit] bedenk me net dat een heeeel klein drupje secondelijm wellicht helpt voor een betere verbinding en dus meer grip. Misschien dat een houten cocktailprikker in dit geval beter werkt dan een naald.

[ Voor 17% gewijzigd door Luit op 20-03-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mischien dat ik de laatste eens ga proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik denk dat je er vanaf moet blijven!!! En eens contact opnemen met Philips. Het is toch te gek dat jouw materiaal kapot gaat door dat van hun?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Snake schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:23:
Ik denk dat je er vanaf moet blijven!!! En eens contact opnemen met Philips. Het is toch te gek dat jouw materiaal kapot gaat door dat van hun?
Dat leek mij ook de betere oplossing. Apple is niet schuldig in dit geval en opzich is het begrijpelijk dat ze er niets aan (willen) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Klagen bij Philips lijkt mij ook de beste oplossing.
Door een ondeugdelijk product van hun is jouw iPod onbruikbaar geworden.
Dus even contact opnemen met de klantenservice van Philips en duidelijk uitleggen wat er aan de hand is.
Misschien is het zelfs mogelijk en handig om daar de verklaring van Apple aan toe te voegen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azelo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 13:24
Ik heb dit ook eens gehad.
Ik heb een paperclip gepakt met aan de punt industrielijm. (heel iets, nog minder dan een druppel)
Deze paperclip tegen het 'deel' jackplug 'aanleggen' (let op dat het niet aan de randen komt te zitten)
Aangezien er niet zo heel veel lijm aan zit is de paperclip nog wel los te trekken en mijns inzien zonder schade aan te brengen.

Ik had de paperclip op een bierdop gelegd zodat deze ong. dezelfde hoogte had.

2 kopjes koffie wachten en het puntje zit vast aan de paperclip....en uitrekken maar die handel.
Pagina: 1