Beste iedereen,
Mijn stagebedrijf (±150 medewerkers) heeft me opdracht gegeven om eens te gaan kijken naar een ander programma voor de beveiliging van het netwerk. Momenteel hebben ze McAfee Group Shield draaien en het plan is om dit te vervangen voor Forefront Exchange Server. Nu heb ik de laatste paar uren al zoveel informatie opgezocht over de verschillende versies van Forefront, dat het me eigenlijk niet meer helemaal duidelijk is wat bij wat hoort. Ik heb daarom een aantal vragen. Het hier eens vragen leek me overigens gemakkelijker, aangezien ik anders geheid weer in de war raak...
Mijn stagebedrijf (±150 medewerkers) heeft me opdracht gegeven om eens te gaan kijken naar een ander programma voor de beveiliging van het netwerk. Momenteel hebben ze McAfee Group Shield draaien en het plan is om dit te vervangen voor Forefront Exchange Server. Nu heb ik de laatste paar uren al zoveel informatie opgezocht over de verschillende versies van Forefront, dat het me eigenlijk niet meer helemaal duidelijk is wat bij wat hoort. Ik heb daarom een aantal vragen. Het hier eens vragen leek me overigens gemakkelijker, aangezien ik anders geheid weer in de war raak...
- Forefront security for Exchange werkt niet met security agents?
- Zo nee, wel met iets soortgelijks?
- Wat houdt Forefront Security for Office Communications Server (in teletubbietaal) in? Hier kon ik geen duidelijk antwoord op vinden.
- Bevat Forefront security for Exchange ook multi-scanengines, waarmee virussen e.d. kunnen worden gedetecteerd?
- Mocht je de client versie aanschaffen, dan kun je een script gebruiken om je huidige virusscanner te verwijderen en Forefront te installeren. Geldt dit ook voor Forefront Security for Exchange?
http://fcscompete.codeplex.com/releases/view/7424