Bluescreens door toetsenbord? of Windows?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Hallo, ik heb sinds ik wat hardware heb vervangen last van een instabiel systeem, af en toe krijg ik een bluescreen. Volgens comp winkel zou het gaan om een usb apparaat wat dit veroorzaakte, dus ik hang er eens een ander toetsenbord aan en daarna lijkt alles goed te gaan, tot na twee dagen het probleem weer begint. Ik moest het systeem opstarten zonder toetsenbord en daarna daad hij het weer normaal, daarna weer opgestart met toetsenbord.

Nou is mijn vraag,,, kan dit aan de toetsenborden liggen, of is het misschien een driver probleem (niet dat ik andere drivers kan vinden) of zou het aan de hardware in de pc kunnen liggen?

dit is de setup,

Asus P5Q-deluxe
Intel QX-9650
ATI HD- 5770
6gb corsair DDR2 RAM 667mhz
Antec 850w PSU

toetsenbord is een Logitech deluxe 250 (toetsenbord eerst was een microsoft multi media pro keyboard)
het systeem draait onder windows 7 64bit

Ideëen?

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
ik zou dan haast zeggen probeer eens een ps2 tobo en muis.

Maar goed dan is het een driver probleem het lijkt me namelijk stug dat een tobo zo'n grote problemen veroorzaakt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Heb je je moederbord ook vervangen? Zo ja, heb je dan wel Windows herinstalleerd? Die vind 't namelijk niet leuk dat ie zomaar aan 'n ander moederbord word gehangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:35
Kevinp schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:50:
ik zou dan haast zeggen probeer eens een ps2 tobo en muis.

Maar goed dan is het een driver probleem het lijkt me namelijk stug dat een tobo zo'n grote problemen veroorzaakt.
USB apparaten kunnen BSOD's veroorzaken. Mede door verkeerde drivers geinstalleerd te hebben of een slechte combo van hardware, drivers en os.

Zoals er al wordt geadviseerd. Probeer een PS2 tobo en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Bedankt voor de snelle reacties :)
het toetsenbord wat er nu aan hangt is al ps2, en ik heb in mijn p5q mobo maar 1 ps2 ingang dus de muis moet wel via de usb, ik heb er wel even een andere muis aan gehangen. (ook logitech) nu nog geen problemen gehad,
windows is niet opnieuw geïnstalleerd, maar de installatie is nog geen week oud, zou ik niet de oude windows drivers kunnen verwijderen? misschien dat dat helpt...

[ Voor 24% gewijzigd door ArnoAG op 18-03-2010 18:08 ]

Incompl te