Hallo, ik heb sinds ik wat hardware heb vervangen last van een instabiel systeem, af en toe krijg ik een bluescreen. Volgens comp winkel zou het gaan om een usb apparaat wat dit veroorzaakte, dus ik hang er eens een ander toetsenbord aan en daarna lijkt alles goed te gaan, tot na twee dagen het probleem weer begint. Ik moest het systeem opstarten zonder toetsenbord en daarna daad hij het weer normaal, daarna weer opgestart met toetsenbord.
Nou is mijn vraag,,, kan dit aan de toetsenborden liggen, of is het misschien een driver probleem (niet dat ik andere drivers kan vinden) of zou het aan de hardware in de pc kunnen liggen?
dit is de setup,
Asus P5Q-deluxe
Intel QX-9650
ATI HD- 5770
6gb corsair DDR2 RAM 667mhz
Antec 850w PSU
toetsenbord is een Logitech deluxe 250 (toetsenbord eerst was een microsoft multi media pro keyboard)
het systeem draait onder windows 7 64bit
Ideëen?
Nou is mijn vraag,,, kan dit aan de toetsenborden liggen, of is het misschien een driver probleem (niet dat ik andere drivers kan vinden) of zou het aan de hardware in de pc kunnen liggen?
dit is de setup,
Asus P5Q-deluxe
Intel QX-9650
ATI HD- 5770
6gb corsair DDR2 RAM 667mhz
Antec 850w PSU
toetsenbord is een Logitech deluxe 250 (toetsenbord eerst was een microsoft multi media pro keyboard)
het systeem draait onder windows 7 64bit
Ideëen?
Incompl te