Toon posts:

Verbatim USB-Disk kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn usb harddisk: Hij wil niet meer aankoppelen. De verkenner geeft hem wel weer, maar wil hem niet openen. Zou dit aan de controller of aan de harddisk zelf liggen? Als het aan de controller ligt kan ik de schijf er wel uithalen. Ik stuur hem niet naar de fabriek omdat ik geen gegevens wil verliezen.

De controller of de harddisk kapot?

Groet,

Robin

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Of geen van beide ?

Heb je al eens geprobeerd je USB host driver opnieuw te installeren ?
Apparaatbeheer, usb poorten weggooien, reboot, opnieuw installeren.

Schijnt al veel mensen (waarvan sommigen dit zelfs helemaal zelf gevonden hadden !) geholpen te hebben.

Edit:
Probeer ook eens op een andere PC, als het daar wel werkt.... is de disk nog heel ;)

[ Voor 15% gewijzigd door u_nix_we_all op 18-03-2010 18:10 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-02 15:43

amaterasu

In memory of Cj

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:06:
Ik heb een probleem met mijn usb harddisk: Hij wil niet meer aankoppelen. De verkenner geeft hem wel weer, maar wil hem niet openen. Zou dit aan de controller of aan de harddisk zelf liggen? Als het aan de controller ligt kan ik de schijf er wel uithalen. Ik stuur hem niet naar de fabriek omdat ik geen gegevens wil verliezen.

De controller of de harddisk kapot?

Groet,

Robin
Wat bedoel je met "maar wil hem niet openen" Krijg je een foutmelding?Heeft hij een Schijfletter toegekend gekregen?