Toon posts:

G450 16MB SDRAM + Win95 + 224MB + Asus P5A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de bovenstaande config, maar ik krijg elke keer als ik mijn bak opstart een foutmelding over adapter probs of een beschermingsfout....

Iemand ervaring mee? Graag sharen !

greetz, bar

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhmz...
nieuwste drivers installeren... en zorgen dat je geen irq conflicten hebt, wat snel voor elkaar is in 95 :(
pci slot onder het agp slot vrijhouden als het even kan.
En ik zou dringend adviseren toch 98, 98 SE, win2k, of ME te installeren, want 95 is echt ... tja, fout gwoon.
Weet niet hoe snel je proc. is, maar als je 224 Mb ram hebt, moet het snel genoeg zijn
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Alloha Viperke...
Ik heb Windows 98 en ME en 2K al geprobeerd, maar die kwamen niet eens voorbij het alombekende BSOD...

Daarnaast, proc is een amd500 (k6-2)
Slot onder AGP houdt ik sowieso vrij :P

Windows 98 nieuwe drivers installe gaat niet, simpelweg omdat ik alleen in safe-mode volledig windows op kan starten.. Dan install ik die drivers en reboot, en dan is er weer een beschermingsfout :P

Nog meer ideetjes?
Barrie

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Ali AGP driver geinstalleerd?

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:31

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Kan je processor wel eens zijn. Heb hetzelfde gehad op een k6-2 350. Heb hem toen ipv een 100 Mhz bus een 93 Mhz bus gegeven en sindsdien geen problemen meer. Heb dit probleem al vaker gehoord, meestal Proc

I play my enemies like a game of chess...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik draai een G400 SH 16 Mb op een P5a met Win98SE Lite 3.0. Werkt alleen goed met de Ali AGP driver 1.69x en de Ali AGP utility met de AGP op 1x. Verder de 5.54 drivers, want alles in de 6.xx doet mijn 3D hevig crashen.

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing gevonden.....

Voltage van CPU klein beetje omhoog en oudste P5A Drivers pakken :P

Bedankt voor de input....
Pagina: 1