Het is al langer zo geregeld maar ik zou het zeer prettig vinden als er iets kwam waardoor de tekst in een quickreply die je aan het typen bent, automagisch meegenomen wordt als je erna nog een reactie quote en dan verder wilt tikken en werken aan je post. Nu gebeurt dat niet en moet je handmatig de boel CP'en en voor het citaat neerzetten. Werkt wel een bietje vervelend
'Bekijk bericht' gebruiken. Zo doe ik het in ieder geval.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Of quote in een nieuw browservenster openen (dan heb je tenminste de quote-tags etc). Maar ook dat is natuurlijk een omweg.
Edit: * F_J_K is dom, die quote zie je natuurlijk ook al lang via view. Nevermind
Edit: * F_J_K is dom, die quote zie je natuurlijk ook al lang via view. Nevermind
[ Voor 29% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2010 15:19 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik vind dat dus overbodige workarounds, to be honest.