Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
Everest Home Edition (trial download geloof ik) laat heel mooi alle licenties zien..
google > Windows 7 Key Viewer
Even niets...
Tnx, maar deze werkt helaas niet voor 64-bit, alleen voor 32-bit Win 7
Tnx, maar de trial versie laat alleen de eerste 4 cijfers / letters zien. Om alles te zien moet je de volledige versie hebbenZandpad schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:10:
Everest Home Edition (trial download geloof ik) laat heel mooi alle licenties zien..
Meer heb je toch niet nodig om te achterhalen welke serial er gebruikt is?
Anoniem: 296939
Kan je uit de eerste 4 cijfers al niet gaan afleiden over welke productkey het nu gaat?jschoorl2 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:24:
[...]
Tnx, maar de trial versie laat alleen de eerste 4 cijfers / letters zien. Om alles te zien moet je de volledige versie hebben
Inderdaad, meer heb je niet nodig.ErikCornelissen schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:26:
Meer heb je toch niet nodig om te achterhalen welke serial er gebruikt is?
Dus ik krijg het idee dat de TS er hele andere bedoelingen bij heeft...
Het is niet een mogelijkheid dat de 4 eerste tekens identiek zijn en juist de rest van de tekens verschilt ?
Niet als 2 van de 4 een opeenvolgend nummer aan het eind hebben.Anoniem: 296939 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:27:
[...]
Kan je uit de eerste 4 cijfers al niet gaan afleiden over welke productkey het nu gaat?
Top 13 Free Product Key Finder Programs
En zoeken op dit levert ook voldoende op:
view product key windows 7
En zoeken op dit levert ook voldoende op:
view product key windows 7
Waarom doe je zo moeilijk... probeer elke key uit, als de activatie aangeeft dat deze al in gebruik is, wordt hij toch niet meteen geblokkeerd?
http://www.skaro.net/cgi-...eyreader/cd-keyreader.exe
Met deze heb ik mijn 7 key kunnen uitlezen ( op x64)
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html zou ook werken, zelf niet getest
Met deze heb ik mijn 7 key kunnen uitlezen ( op x64)
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html zou ook werken, zelf niet getest
Nou... heel simpel. dan is het 50% kans dat je de juiste key hebt. Krijg je een melding dat de key al in gebruik is, dan voer je de andere in. ( Ja in windows 7 kun je je product key wijzigen )jschoorl2 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:30:
[...]
Niet als 2 van de 4 een opeenvolgend nummer aan het eind hebben.
Kortom, ik denk dat je hele andere bedoelingen hebt met het achterhalen van de sleutel.
had je ook wel kunnen vinden met [search=windows product key achterhalen] eerlijk gezegd...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.