Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem:
PC draait op windows7 enterprise
Linksys WRT610n router
Netgear switch (type ?)
alle kabels zijn cat5e
Software Total Commander 7.50a
Als ik mijn vaste harddisk wil synchroniseren met de Lacie Networkspace (1) dan gaat het vergelijken van de 2 disks goed. Dan druk ik op synchroniseren. Dan pakt ie een aantal bestanden en dan loopt het systeem vast.
Er komt rechtsonderin een geel uitroepteken te staan op de netwerkverbindingicoon.
In Total commander krijg ik de melding dat bij het/de bestand(en) de lees/schrijfbeveiliging verwijderd moet worden, Dit zit er niet op.
Ik heb het voorgelegd op het forum van Total Commander. Daar wordt gezegd dat het programma niets meer doet dan data te lezen en te verplaatsen, daar ligt het niet aan.
Als ik dan op troubleshoot druk bij het netwerkicoon, dan repareert ie de verbinding. Hij geeft ook aan dat de router/switch/cabel etc niet goed zijn.
Ik heb mijn oude router ertussen gezet - zelfde probleem
kabels vervangen - zelfde probleem
switch vervangen - zelfde probleem
Ik weet niet of er nog info ontbreekt, dat hoor ik dan graag.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem:
PC draait op windows7 enterprise
Linksys WRT610n router
Netgear switch (type ?)
alle kabels zijn cat5e
Software Total Commander 7.50a
Als ik mijn vaste harddisk wil synchroniseren met de Lacie Networkspace (1) dan gaat het vergelijken van de 2 disks goed. Dan druk ik op synchroniseren. Dan pakt ie een aantal bestanden en dan loopt het systeem vast.
Er komt rechtsonderin een geel uitroepteken te staan op de netwerkverbindingicoon.
In Total commander krijg ik de melding dat bij het/de bestand(en) de lees/schrijfbeveiliging verwijderd moet worden, Dit zit er niet op.
Ik heb het voorgelegd op het forum van Total Commander. Daar wordt gezegd dat het programma niets meer doet dan data te lezen en te verplaatsen, daar ligt het niet aan.
Als ik dan op troubleshoot druk bij het netwerkicoon, dan repareert ie de verbinding. Hij geeft ook aan dat de router/switch/cabel etc niet goed zijn.
Ik heb mijn oude router ertussen gezet - zelfde probleem
kabels vervangen - zelfde probleem
switch vervangen - zelfde probleem
Ik weet niet of er nog info ontbreekt, dat hoor ik dan graag.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.