Nu ik al 4 dagen met Snow Leopard (10.6.2) aan het stuntelen ben geweest heb ik eindelijk alles draaien behalve USB.
Ik had de Legacy functie in de BIOS op AUTO staan, toen deden 9 van de 10 keer alleen de USB poorten aan de voorkant het, nu staat Legacy op disabled en doen alle poorten het wel behalve m'n USB Sticks en HDD's. Toetsenbord, muis en printers werken perfect. Ook kan ik een bestand kopiëren van mijn USB stick naar m'n desktop maar zodra ik het andersom wil gaan doen gaat het fout en krijg ik de volgende foutmelding:
De Finder kan de bewerking niet voltooien, omdat sommige gegevens in 'vul zelf maar in' niet kunnen worden gelezen of geschreven.
(Foutcode -36).
Kreeg een tip om AppleHPET.kext te verwijderen maar dit mocht niet baten.
Specs van de PC zijn:
Asus P5K
Nvidia 8800GT
WD 640 GB HDD S-ATA
LG brander S-ATA
Apple wired keyboard
Apple Mighty Mouse
USB Sticks zijn van Peak en Kingston
Ext HDD is een WD Elements 640 GB
Deze doen het verder perfect op m'n MB Pro.
Wie kan mij helpen?
Ik had de Legacy functie in de BIOS op AUTO staan, toen deden 9 van de 10 keer alleen de USB poorten aan de voorkant het, nu staat Legacy op disabled en doen alle poorten het wel behalve m'n USB Sticks en HDD's. Toetsenbord, muis en printers werken perfect. Ook kan ik een bestand kopiëren van mijn USB stick naar m'n desktop maar zodra ik het andersom wil gaan doen gaat het fout en krijg ik de volgende foutmelding:
De Finder kan de bewerking niet voltooien, omdat sommige gegevens in 'vul zelf maar in' niet kunnen worden gelezen of geschreven.
(Foutcode -36).
Kreeg een tip om AppleHPET.kext te verwijderen maar dit mocht niet baten.
Specs van de PC zijn:
Asus P5K
Nvidia 8800GT
WD 640 GB HDD S-ATA
LG brander S-ATA
Apple wired keyboard
Apple Mighty Mouse
USB Sticks zijn van Peak en Kingston
Ext HDD is een WD Elements 640 GB
Deze doen het verder perfect op m'n MB Pro.
Wie kan mij helpen?