Voeding aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 08:53
Om het makkelijker te maken geschikte voedingen te zoeken lijkt het mij een goed plan om ook de aansluitingen van de voedingen bij de specificaties te melden.

Het fijne hieraan is ook dat je kan kan zoeken op een voeding met bijv 4x pci-6 of 2x pci-8 etc.
Er zijn nu al zoveel voedingen, en om ook nog per voeding steeds te kijken wat voor aansluitingen deze heeft is onbegonnen werk met zoveel voedingen. :X

Dit scheelt in de toekomst veel tijd wanneer de juiste voeding gezocht wordt. :)

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Je zegt het zelf al; dit is inderdaad idioot veel werk. Het moet inderdaad eens gebeuren, maar voorlopig is er even geen tijd voor dit allemaal in te voeren (of er moeten een aantal gebruikers zich aandienen om hierin te helpen).

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:32

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Maar hoe voer je dat voor modulaire voedingen in? Tel je alleen de standaard meegeleverde kabeltjes? Of ga je uit van het aantal aansluitingen op de voeding zelf?

Los van die discussie kan ik me voorstellen dat dit een handige feature zou zijn. Als ik nu filter op bijvoorbeeld 650 t/m 850 W voedingen heb ik 121 resultaten. De volgende logische stap zou dan inderdaad zijn om te kijken welke voeding de aansluitingen bied die je nodig hebt.

Ik bied bij deze mijn hulp aan bij het invoeren :) Call me crazy, maar dingen in tabellen zetten vind ik leuk 8)7 (Geen idee of ik daar nog zo over denk na 422 voedingen hehe)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"