Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Automagisch uitgelogd?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:48
Sinds een tijdje (max. 2 weken?) merk ik dat ik, een korte tijd na inloggen, automatisch weer wordt uitgelogd. Het probleem speelt enkel op T.net en GoT. Ik maak gebruik van IE 8.0.7600.16385 en Windows 7. Zelfde configuratie draait al een tijd en er zijn geen noemenswaardige veranderingen geweest. Cookies en temp files verwijderen helpt niet?

Ik ben toch malle pietje niet!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat is "een korte tijd"?

Dit soort problemen hebben bijna altijd toch een clientside oorzaak; een proxy/router die cookies filtert, een 3rd party programma die eens in de zoveel tijd cookies 'opruimt' of zich bemoeit met HTTP content, verkeerde datuminstelling op de pc etcetera. Voor ons is dit echt koffiedik kijken.

Als je dit makkelijk kan reproduceren dan zou je kunnen overwegen eens een HTTP sniffer zoals bijvoorbeeld fiddler mee te laten draaien en de logs ons doen toekomen voor analyse.

Hier zijn de laatste tijd ook geen noemenswaardige veranderingen geweest aan ons sessie-systeem, en als daar echt iets fout zou zijn dan hebben over het algemeen veel meer mensen last van dit soort verschijnselen.

Intentionally left blank

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:48
Ik heb Tweakers.net en GoT uitgezonderd in Kaspersky (scant HTTP verkeer). Dat lijkt te helpen :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ok, opgelost dus :) Apart dat Kaspersky volledig legitiem verkeer blokkeert.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.