Problemen met Veritas backup

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymeister
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2021
Een goede morgen,

Sinds een week of twee krijg ik de onderstaande melding. Deze komt niet elke dag en ook niet in een vaste regelmaat. Zelf vermoed ik dat het aan de LTO tape kan liggen maar wil graag jullie mening hierover horen.

-----Original Message-----
From: Veritas Backup [mailto:veritasbackup@domein.nl]
Sent: dinsdag 16 maart 2010 4:17
To: gebruiker@domein.nl
Subject: Backup Exec Alert: Job Failed (Server: "<servernaam>") (Job: "Backup <naam> Ultrium Lto1")

(Server: "<servernaam>") (Job: "Backup <naam> Ultrium Lto1") Backup <naam> Ultrium Lto1 -- The job failed with the following error: The data being read from the media is inconsistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is mijn mening en daar maak ik dit uit op: http://seer.entsupport.symantec.com/docs/273455.htm >:)

Nee, serieus. Wat heb je al gedaan en waarom werkt dat niet?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Bekend probleem, ik zie deze melding ook nog wel eens voorbij komen op een van onze servers.
Als ik jou was zou ik eerst een andere tape proberen, en de job opnieuw aanmaken.
Biedt dat geen oplossing, zit er vrees ik niets anders op dan de unit te vervangen. Dit is echter geen garantie dat het dan wel goed werkt, want het zou ook veroorzaakt kunnen worden door SCSI-problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 19:55
Test anders de streamer en de tape met HP LTT

http://h18000.www1.hp.com...orageworks/ltt/index.html

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Een beetje zoeken kan geen kwaad hoor ...

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.