[FAQ V&A] Toe aan een update?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:04
reviews: Tweakers.net FAQ
Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan in het volgende overzicht. Niet betalende abonnementhouders (My.Tweakers.net free) mogen maximaal 10 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben. Betalende abonnementshouders (My.Tweakers.net Full) mogen maximaal 25 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben. Complete (computer-)systemen zijn één product.
Lijkt me dat dit niet meer van toepassing is, aangezien het My.Tweakers.net Full abbo niet meer bestaat. En als ik me niet vergis ligt de limiet tegenwoordig op 25 advertenties voor een My.Tweakers.net Free abonnee.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:04
Kick :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt sowieso gekeken naar veranderingen voor V&A. Dan wordt ook de FAQ meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
misschien ook de mogelijkheid om dit soort dingen aan te passen?
pricewatch unsorted: Crucial 256GB M225 2.5" Solid-State Drive | CT256M225
betreft een vrieskist en niet een ssd.. :P

(is pricewatch unsorted)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft de PW met V&A te maken :?

Juist ja... Niets... Dus daar gaan we het zeker niet in dit topic over hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Forum » Tweakers.net Feedback » Pricewatch » [FAQ V&A] Toe aan een update?

valt onder kopje pricewatch... :P ;) ik zal ff verder zoeken of er al een topic over is en zo ja waar...

ot
Valt me wel op dat mensen terughoudender zijn in het plaatsen van reacties in vraag en aanbod, ik zag laatst een telefoon en toen dacht ik ook:"is ie simlockvrij?" zal ik t vragen of niet.... toch maar niet gedaan...
Pagina: 1