Ik heb sinds kort CaiWay als kabelinternet aanbieder. Bij het installatiepakket zat alleen een modem (Arris), ik wil daar nog een router op aansluiten zodat ik door het hele huis draadloos internet heb. Helaas is er over compitabele routers tov Caiway weinig te vinden. Caiway verwijst men door naar de fysieke winkel, die helaas niet echt dicht in de buurt zit (half uur rijden).
De volgende router wil ik aan gaan schaffen: NETGEAR RangeMax Wireless-N Gigabit Router WNR3500.
Op de website van caiway vond ik ergens dat de routers van Netgear ondersteund worden, toch kwam ik tot mijn grote verbazing een marktplaats advertentie tegen met daarin deze router. De reden hierbij was dat de router niet zou werken icm Caiway. Ik durf nu dus eigenlijk niet te gokken om deze router aan te schaffen.
Heeft er toevallig iemand ervaring met de combinatie Netgear WNR3500 en caiway/arris modem?
edit: Domme schrijffout in de titel gemaakt zie ik net
De volgende router wil ik aan gaan schaffen: NETGEAR RangeMax Wireless-N Gigabit Router WNR3500.
Op de website van caiway vond ik ergens dat de routers van Netgear ondersteund worden, toch kwam ik tot mijn grote verbazing een marktplaats advertentie tegen met daarin deze router. De reden hierbij was dat de router niet zou werken icm Caiway. Ik durf nu dus eigenlijk niet te gokken om deze router aan te schaffen.
Heeft er toevallig iemand ervaring met de combinatie Netgear WNR3500 en caiway/arris modem?
edit: Domme schrijffout in de titel gemaakt zie ik net
[ Voor 3% gewijzigd door eric1988 op 18-03-2010 00:12 ]